Ahad, 29 Januari 2012

JAHANAMNYA KUASA ISLAM, MELAYU AKAN TERGADAI!!!!

tangan-tangan halus akan buat apa saja.. memang kita di canangkan dengan katanya parti memperjuangkan Islam.. dapat menarik croud sampai ramai penuh stadium.. itu je yang dibanggakan puak-puak ni... tapi hakikatnya kuasa ditangan di terajang slumber saja dengan kafir harbi... memalukan sungguh... puih... itulah terjadi masa zaman kejatuhan kerajaan Islam melayu melaka pada 1511... pertualang bangsa dan kaum mata sepet pada masa tu yang menolong pihak musuh dalam menawan kerajaan Islam melayu melaka.... renungkan...!!!!!.. jadi pada masa tu hanya tinggal nama saja... kuasa... lupakan saja... jangan nak berlagak kalau kata dapat kumpul pengikut penuh stadium pun tapi bacul dengan kafir....


derma tau.. sebab pilihanraya nak dekat ni..

bukan anuar brahim banyak duit ker.. bertrillion-trillion, juta-juta... ambil dekat dia jerlah.. dari zaman 90-an sampai la ni dok kutip derma dari semua orang... agak-agak kalau kira audit berapa kutipan agaknya... masyuk... itu yang puak-puak ni suka tu... dok buat ceramah satu malaya... erm.. yang herannya yang datang berduyun-duyun tu.. dok dengar penceramah dok kutuk orang... baguslala kan... poodahh..!!!!


ps: berguni-guni kutip kan... masyuk la...

sikitnyer yang datang!!! bior betul!!!


dekat mana ni... boleh ke sini ye klik 

BAYANGKANLAH INI DARI MULUT PEMIMPIN UMNO..!!!

kalau terkeluar ayat macam ni dari pemimpin umno.. korang tengoklah mereka menjadi tak tentu hala sampai ada yang jadi gila, baring atas jalan, berdemo cara ganas dan sebagainya... ramai naik shiekh terutamanya pak jangoat yang lupa anak bini membuat ceramah satu malaya tentang ayat tu sahaja... sebab dari pemimpin umno... tapi ini dari mulut anugerah Tuhan yang orang pas cukup sanjung... siap frame gambar letak dalam bilik... boddo... so tak mengapalah.. sebab orang pas kata ahh dia mungkin saja je kot cakap macam tu... oi... pentabsub.. kenapa korang semua tak keluarkan stament mengutuk mr anuar tentang ayat dia tentang israel...kenapa? kenapa?

ayat manis dari mr anuar untuk israelnya

"I support all efforts to protect the security of the state of Israel," said Mr. Anwar 




ps: anuar kata stament dia tu dimanupulasi dan macam biasa le dia akan kata ini umno punya pasal... demn...

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...