Rabu, 1 Februari 2012

punya hebat.. vavi pun vavilah.. adui


tengah hot dengan kebodohan ahlul pas yang sangguh bau bauan hanyir daging vavi demi menarik undi orang cina.. kepala bana punya perangai.. siapa lah ajo.. teruk-teruk umno tak delah macam ni.. kalaulah orang umno buat macam ni... pentabsub pas siang malam dok taji beb.. sampai kena sawan vavilah dok kutuk dan caci... tapi oleh kerana ini spisis pas.. so pentabsub dia akan kata takpe dap kata ok... no hal.. keke.. apelah nak jadi pas sekarang demi undi... adui... jangan peniaga vavi tu bagi free sekilo daging soh dibawa balik cukup... hehe haru beb... takkan lah dalam hati.. kata ai sedap ni masak daging kicap... heh..

ps: pelik giler ek... ai macam-macam... demn

GOMO LANCAR SERANGAN KE ATAS......UMNO REFORM

bila papagomo lancarkan perang ke atas geng-geng cyber jibraun... aku rasa ayat ni dah bagi terhiris kalbu kepada musuh-musuh cyber umno reform....

"U Fuck With Me, U Fuck With The Best"


papagomo

dan aku tetap rasakan pas dah ada parasit... umno pun sama ada juga.. jadi parasit ini perlu di kitai supaya bn sentiasa hebat... adios...

RAKSASA BERBUNYI DI SARAWAK

teringat aku dengan ada satu filem barat tahun 80-an rasanya tajuk filem tu aku tak ingat.. tapi jalan ceritanya aku ingatla sikit-sikit... dalam cerita tu ada seorang budak hebohkan tasik dierea kampung mereka ada raksasa besar.. ramai percaya sebab raksasa tu hanya muncul sebelah malam jer.. dan ramai percaya itu raksasa dengan hanya melihat bayang sebijik macam raksasa... dah cerita itu heboh sampai ke bandar... dan pihak berkuasa ambil keputusan akan pam air dari tasik tu dan buktikan mungkin ada raksasa didalamnya.... nak tau apa yang mereka jumpa... hehe... hanya buldozer era zaman bijih timah... yang membuatkan orang kata macam raksasa sebab mereka nampak gigi.. keke.. so tauladan cerita ini lebih kurang je macam yang heboh satu dunia tu... pendapat aku ler... heh..



‘Bunyi dari langit’ cuma ujian tekanan dandang

KUCHING: Penemuan awal hasil siasatan bunyi ‘ngauman dari langit’ di Kota Samarahan pada 11 dan 12 Januari lalu, mendapati kemungkinan ia berpunca daripada aktiviti kilang sawit milik FELCRA di Kampung Endap, dekat situ.

Penemuan awal itu diperoleh hasil siasatan Jawatankuasa Siasatan Ngauman Langit yang diwujudkan di bawah Agensi Angkasa Negara (ANGKASA) dan Jabatan Meteorologi Malaysia (JMM), Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI).
Timbalan Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, Datuk Fadillah Yusof, berkata kilang berkenaan menjalankan ujian tekanan dandang secara automatik, yang mengakibatkan pelepasan wap akibat lebihan tekanan dandang secara berkala dan ia disahkan Penolong Pengurusnya, Yusmizan Desa.
“Proses berkenaan menghasilkan bunyi yang didakwa sebagai ‘ngauman langit’ oleh penduduk setempat. Pelepasan tekanan dandang adalah bagi tujuan mengekalkan tekanan pada nilai yang ditetapkan semasa aktiviti pemprosesan kelapa sawit.

“Corong lepasan wap juga didapati menghala ke arah kampung yang mana saksi mendengar bunyi berkenaan,” katanya dalam satu kenyataan, semalam.

Demonstrasi semula penghasilan bunyi pelepasan wap dandang oleh pihak kilang disaksikan sendiri jawatankuasa siasatan dan saksi berkaitan, yang berpuas hati berhubung persamaan bunyi proses terbabit dengan rakaman ngauman seperti dilaporkan sebelum ini.

Fadillah bagaimanapun berkata, analisis saintifik dan pencirian frekuensi yang sedang dilakukan pakar tempatan masih diteruskan bagi pengesahan secara saintifik.
Sebelum ini, antara andaian mengaitkan bunyi itu dengan kejadian gempa bumi di Sumatera dan High Frequancy Active Auroral Research Programme (HAARP) yang dijalankan kerajaan Amerika Syarikat, namun siasatan mendapati kedua-dua andaian tiada asas dan kaitan langsung dengan bunyi berkenaan.

“Jawatankuasa Siasatan menggunakan beberapa metodologi seperti menemubual saksi kejadian, mengenal pasti sumber potensi punca bunyi dan siasatan berkaitan, mendapatkan khidmat pakar tempatan untuk menganalisis audio bunyi berkenaan dan analisis maklum balas yang diterima daripada orang ramai,” katanya.

erk erk.. mr anuar ibrahim pening nak jawab kekeke




Wartawan: Kenapa Dato Seri saman Utusan Malaysia?
Anwar: Sebab akhbar itu memutar belitkan cakap saya dan berniat jahat!

Wartawan: Kenapa Dato Seri menyokong keselamatan dan hak negara Israel?
Anwar: Itu satu pembohongan dan memutar belitkan kenyataan saya... berniat jahat!

Wartawan: Adakah Dato Seri akan saman juga akhbar Wall Street Journal?
Anwar: Ada soalan lain ...

ps: kekeke.. saya fenin la fenin la keke.. demn

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...