Ahad, 4 Mac 2012

dulu.. pas mencaci umno parti rosak.. sekarang.. apa jadi..?


bila terjadi pergolakan teruk nak mampos di kedah sana.. aku melihat pas dah semakin hancus berdencus.. bertitik tolak dengan pemecatan hassan ali... dan hassan ali memalu perang gerila serta menaji pas dan pakatan amnya.. semakin teruk dah aku tengok.. mereka berkelahi sesama sendiri... adakah layak pakatan jibraun ni nak mentadbir malaysia...? semua berebut kuasa.. semua nak tunjuk langsi.. bila ceramah mereka kata merekalah paling power dari power segala power... mereka kata kerajaan bn/umno tak layak memerintah malaysia.. tetapi apa jadi dekat kedah? apa jadi beb.. boleh tengok lah... cakap saja.. semua boleh cerita yang mereka islamik giler.. tetapi kenyataan mereka ni nak kejar duniawi seadaanya.. podah.. boleh sebat harta berkoyan-koyan... tak gitu... rakyat? bila ada permasalahan... kerajaan bn jer yang selesaikan... apa nak jadi pas... sayonaralah kau di pru13 nanti.... puih...!!!!

DIA TERINGIN JADI PM... POWER TU.. HEHE..

wah mesti mr anuar ibrahim angin ni... dia pun teringin la.. jangan main.. lepas ni ada la yang nak jadi juga.. jadi pm malaysia beramai-ramai.. lim kit siang nak letak tang mana gak... hadi awang? mat sabu? lalala.... nik ajiz..? ai mengidam yang penuh nafsu pakatan ni keh keh keh...

ps: wa no komen.... lalalalalala

PAS AKAN KALAH TERUK PRU 13 NANTI - DATUK HASSAN ALI

hassan ali akan melondehkan spender para parasit pas lagi.. hambek.. datang beramai-ramai.. moga pas akan kalah teruk di pru 13 nanti.. bukan meramal.. tetapi mengundi pas ibarat menyokong israel... dap dan pkr memang nyata ke israelan dia.. puih

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...