Sabtu, 31 Mac 2012

dap yang berjaya mengkristiankan pas..? what the hell yo

aku tak taulah nak cakap apa dengan pas sekarang geng... kenapa kenapa sejak berkawan dengan dap ini jadinya Ya Allah.. tapi dah berbakul dok taji pas.. dan diberikan bukti yang pas semakin sekular dan aku rasa memang pas dah jauh terpesong.... masalahnya ramai tak reti nak insaf-insaf... asik-asik umno.. salah sikit umno... situ umno sana umno... rosak-rosak... puih..
sumber dari my massa

ps: makin teruk makin teruk... nilah bahana berkawan dengan kafirun..

sana sini umno bn salah.. kepala fundek lu la fuckatan

aku tak pasti penyakit mereka tu disebabkan virus umnobn yang merebak dekat kepala yb-yb mereka.. pui.. pedajal jamban la asik-asik tak tau nak selesaikan masalah semuanya salah umno... kepala bana punya pakatan jibraun... agaknya mereka ni semua gila gila dengan masalah sendiri... TERBARU... BANJIR DI KLANG.... SALAH BN.. pui pui...
dari FB.. aku amek.. hehe
baca betul ye.. jadahnya kepala otak pakatan jibraun.. skrip sama je..

Sambungan kisah wartawan dan Datuk Seri tadi...

Wartawan : Siapakah sebenarnya dalang video seks Cinadoll tu ye Datuk Seri?

Datuk Seri : Ini semua salah UMNO.

Wartawan : Datuk Seri kenal Datuk Eskay?

Datuk Seri : Ini semua salah UMNO.

Wartawan : Berapa round ye Datuk Seri melakukan aksi dengan Cinadoll tu?

Datuk Seri : Ini semua salah UMNO.

Wartawan : Datuk Seri ni gila ke?

Datuk Seri : Ini semua salah UMNO

[Hot!] Jangan anggap PN kerajaan yang lemah – Razali

 KUALA LUMPUR – Jangan menganggap Perikatan Nasional (PN) sebagai satu kerajaan yang lemah atau tidak berwibawa. Ini kerana kerajaan PN tela...