Ahad, 1 April 2012

NYATANYA KELANTAN PAS PUNYA.. ITU REALITI...

sebab apa aku kata macam tu, berikan je lah 1000 bukti dan fakta yang pakatan ni jibraun sungguh, tapi dah rakyat dah tak nak berubah.. dan senang kena kincing, kalau kincing sampai 7 keturunan kena kincing, jadi apa kalian nak kata... kerja lah keras macamana pun... yang nyata rakyat kelantan memang takkan nak berubah, mereka sayangkan tok guru mereka dan mereka lebih percaya ketua penipu, buatlah 1 juta kebaikan pun... korang ingat mereka nak dengar ke... aku rasa dunia ni dah nak kiamat... sebab kebaikan dah mereka pandang kat tapak kasut... pui...
dari politik harian

ps: Allah tak kejam pada hambanya... dia lagi mengatahui segalanya...

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...