Ahad, 8 April 2012

HASSAN ALI MENGKRATE TENGKOK TUAN IBRAHIM... !!!

dalam pas hanya dipenuhi parasit gilo.. yang idamannya hanya kuasa... kuasa... pui.. dengan itu hassan ali terus menerus membogelkan parasit pas... sekarang giliran tuan ibrahim pulok kena... hehe.. kuar asap le telingga parasit dengar... keh keh..


Sebuah cerita yang mungkin tidak ramai mengetahuinya. Ceritanya bermula semasa kedatangan Tuan Ibrahim ke rumah Hasan Ali semasa  hendak dipecat. Sebagai mewakili PAS pusat, Tuan Ibrahim memuji-muji segala usaha yang bersungguh-sungguh Hasan Ali memerangi gejala murtad, maksiat, arak dan memperjuangkan hudud demi menegakan Malaysia sebagai sebuah negara islam. Tertapi pada akhir ayat bukan sekarang untuk diperjuangkan. Anda boleh turuti apa yang diceritakan YouTube Hasan Ali.

Persoalannya adakah ini kerana perjuangan Pakatan Haram lebih utama dari prinsip menegakan perjuangan syiar islam. Inilah bukti yang terang-terang tampa siapa sangka Tuan Ibrahim mengkhianat dalam diam dan bukan setakat itu. Ini juga membuktikan bertapa PAS sanggup mengkhinati pengikut setianya dengan janji-janji palsu. PAS mendustai prinsip perjuangan asal mereka.

Ini juga bukti kenapa Hasan Ali di pecat, ianya bukan kerana salah laku tertapi kerana menghalang gerakan Pakatan Haram yang diterajui siapa? Kalau bukan Ambiga, Kalau bukan Guan Eng, Kalau bukan Anwar dan ramai lagi kafir harbi yang tidak penah akan membenarkan perjuangan negara Islam yang digembar-gembur PAS selama ini. Inilah rentak permainan halus mengkhianti umat islam dengan kata mereka pembena masyarakat melalui jalan islam. Sepatutnya berkatakanlah kepada yang benar, yang mereka rela menurut Ambiga, Anwar dan Guan Eng kerana mereka ini lebih menjanjikan Putrajaya dari memikirkan Qada dan Qadar Allah dan janji-janjinya Allah.

Persoalannya dimana letaknya Majlis Ulama Pas dalam hal ini dan tontonilah apa di perkatakan Hasan Ali

sumber klik

mak aih.. ramai giler datang demi pakatan beb di stadium melawati...

adu adu.. apalah yang nak ku katakan lagi.. ramainya manusia berasak-asak datang ke stadium melawati.. ceramah munajat perdana anjuran pas... memang klass la beb.. ramai giler haram... aku tengok pun genter dong... tahniahlah juak-juak anda memang di sukai  rakyat selangor secara amnya... pui.. hehe..
suasana di luar stadium.. keh keh keh.. sori ni gambar lain.. gambar sebenar di bawah ye.. jangan terkejut.. ramai giler haram...beb
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
ramainyer... kalau nak lihat lagi gambo.. entea semua kasi klik sini... hak hak hak

ps: pas kata, tak ramai datang sebab hujan katenyer.. kikiki... dan mereka kata lagi sebab malam tadi ada bola..hihihi.. dan senang je cerita lah pas oi.. rakyat selangor dah menyampah dengan kalian.. ada faham.. hehe..

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...