Rabu, 11 April 2012

PUAK PAKATAN NI MEMANG JENIS ANTI RAJA MELAYU... BANGSAT!!!

keparat kau pakatan.. tanah berdaulat ni.. bila ada satu masa orang-orang derhaka dan kurang ajar...akan jatuh terjelepuk juga... tunggu.. bangsat piang punya manusia... pui.. mereka mengajar rakyat supaya ahhh persetankan raja-raja melayu... mereka anggap malaysia ini bapak mereka yang punya.. kepada rakyat malaysia buka lah mata... kalau spisis ini memerintah negara.. jangan kata raja, korang pun mereka ludah je.. tau tak pui...!!!

BACA DI SINI AIDC... memang serius korang akan menggigil rasa nak berperang je dengan mereka ni... haram jadah.. pui...

APA NAK JADI DENGAN ANAK JIJAH SORANG NI ADUHAI!!!

wah power ni si nului izah ni siap leh tunjuk skill main fulsal la... sedangkan orang dok penat pindah barang... ape celop... pui!!

ni ayat kasi terajang kepada nurul ijah anak nya jijah dan bapaknya anuar blahim, dari blogger apa kecoh-kecoh


Ucapan terakhir ni aku sampaikan kat Nurul Izzah bagi pihak SEMUA penduduk Flat 4 Tingkat Kerinchi:

TERIMA KASIH BANYAK NURUL IZZAH!! TOLONG JANGAN GANGGU KAMI SELEPAS INI. PILIHAN RAYA NANTI KAMI AKAN BER’TERIMA KASIH’ LAGI KEPADA KAMU!!

PTUIHHHH!!!!

APEKEHEANYA JADI MACAMNI... MACAM ADA TANGAN GHAIB JER... MINYAK PETROL/DIESEL HABIS!!

siapa leh jawab ni.. adeh, ini macam nak bagi rakyat marah kan gomen lagikan.. jadi adakah ada tangan-tangan ghaib yang memang nakkan nama kerajaan buruk.. yelah minyak negara-negara jiran semua dok naik... tapi negara kita dok maintain je dengan harga rm1.90.. ron95...

STRATEGI SURUH MELAYU BERAMBUS DARI PULAU PENANG!!!!


Orang Melayu yang memiliki tanah di kawasan ini kini dihujani tawaran supaya mereka menjualnya kepada sebuah syarikat pemaju swasta untuk dibangunkan.

Perkara itu didedahkan oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pulau Betong, Muhammad Farid Saad yang mendakwa beliau turut menerima tawaran sama.

"Saya juga mendapat panggilan telefon daripada penduduk yang memaklumkan tentang perkara ini dan setelah menyiasat, ramai lagi yang mendapat tawaran serupa.

"Oleh itu, saya telah pergi ke masjid-masjid di sekitar kawasan ini dan meminta penduduk yang menerima surat supaya menyerahkan kepada saya," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Menurutnya, sehingga kini sebanyak 13 pemilik tanah di kawasan itu yang menerima surat tawaran telah menyerahkan dokumen itu kepadanya.

Muhammad Farid berkata, apa yang menjadi persoalan ialah bagaimana syarikat pemaju dari Seberang Jaya itu berjaya mendapatkan maklumat sulit pemilik tanah terbabit.

"Surat tawaran dihantar kepada penduduk melalui nama yang tertera pada geran tanah mereka, jadi saya rasa Pejabat Tanah Daerah perlu tampil memberi penjelasan.

"Apakah maklumat sulit ini dibocorkan? Jika benar, orang awam pasti tidak yakin lagi jika terpaksa memberi maklumat peribadi mereka kepada agensi kerajaan negeri," katanya.

Menurut Muhammad Farid, jika penduduk kampung terpengaruh dengan tawaran berkenaan, ia dikhuatiri akan mengubah landskap Balik Pulau.

"Kawasan ini merupakan antara penempatan orang Melayu terbesar di bahagian pulau. Bayangkan, jika pemaju berjaya memujuk 100 orang pemilik tanah dan setiap seorang daripada mereka menjual sebahagian, apa yang akan berlaku di sini?

"Sudah pasti pemandangan yang ada pada hari ini iaitu dipenuhi dengan rumah tradisional Melayu akan lenyap dan ketika ini pun sudah ada kawasan perumahan mewah yang dibangunkan dengan harga rumah mencecah RM1 juta dan tidak mampu dibeli penduduk setempat," ujarnya.

Pada masa sama, Muhammad Farid turut menyeru penduduk kampung supaya tidak gelap mata dengan tawaran tersebut.

"Duit akan habis tetapi perlu diingat tanah adalah amanah daripada nenek moyang kita untuk diwariskan kepada generasi akan datang dan perlu dipertahankan," katanya.

ps: strategi licik ini memang mereka tau sebab orang melayu memang akan terpukau dengan $$$$, dan dengan cara itu tanah dan segala isi perut orang melayu punya di penang mereka nak rampas... jadi melayu pakatan cibai apa nak cakap... pui... gelak besar pas!!!

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...