Khamis, 19 April 2012

pakatan jibraun kata mb n9 ni belakon yo..

hehe, terbaik mb nisimlan.. lek je.. tapi gambar-gambar macam ni yang membuatkan hati berkeluak busuk kalau dilihat oleh juak-juak ketepet pakatan.. hehe.. berkeladak jiwa kalau tengok lama-lama.. tak gitu juak-juak hehehe.. pui

ps: berjiwa rakyat... jangan berjiwa dap sudah.. hehe..

ADEH!! SEMALAM BERPULUH RIBU SERBU CERAMAH ANJURAN PAS... FUH!!!

giler ahhh... ini macam kalu nik ajiz leh senyum.. hehe..
ps: ramainyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... hehehe

kan gua dah koba.. serangan ke atas yb-yb bn dah bermula... skandal shafie afdal? ...

ps: serangan peribadi ke atas yb bn memang dah bermula... kalau semua mengkura senyap.. hehe.. tumbang kerajaan beb.. sebab inilah cara paling berkesan nak malukan bn, peribadi.. tak salah ada lagi yb-yb bn akan kena pedajal dengan virus ini... hati-hati la ye.. kalau tak betul kasi saman je.. biar kasi ajar sikit... nasihat aku dengan pak menteri yang suka tambah cawangan.. kalau betul korang berterus terang jelah.. ape hal nak senyap-senyap... kalau pemimpin pas boleh tambah cawangan, orang tak marah pun, so kalau pak menteri dari bn nak tambah.. tak salah.. cuma jangan sorok nanti ha kan dah kena macam pak menteri sorang ni... ades.. kesian giler dekat ds najib.. dia punyalah keje siang malam nak kembalikan kepercayaan rakyat... dah dah.. isu ini pulak keluar.. demn man... pui...

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...