Jumaat, 27 April 2012

PAPAYA TERSEMBUL DI BERSIH 3.0 DEK NON... HAHAHAHA

ps: hehe terbojol mata pak jangoat beb.. hahahaha... ni ramai-ramai ni ada yang nak amek kesempatan picit ni kakakakakaka... adeh baik balik rumah je lah adik seksi oi... pui

promo bersih di kota suci... mekah... ambiga senyum sokmo deh..!!


nampaknya permainan yahudi dah semakin berjaya.. mereka dah berjaya mentotokkan pak lebai pas yang hanya mata mereka umnolah kafir.. ambiga tu bersih dari dosa.. wak lu.. dan dulu ketika kes lina joi.. pak lebai-pak lebai jangoat nilah yang menentang si ambiga.. tetapi dek kerana syiah dah meresap kedalam hati pak lebai pas.. maka.. dengan hebatnya mereka mempromo bersih 3.0 di tanah suci mekah.. tapi kita nak cakap apa lagi.. selagi anuar tak jadi perdana menteri dan Islam dah jadi semua boleh dek permainan si yahudi laknatullah.. kita terima lah akibatnya.. aku seru.. kalau pak lebai-pak lebai ni lah punya negara kita jahanam... ingat sejarah akan datang akan ada satu hari.. buatkan acara kencing di kubur-kubur.. mereka dengan tunjukkan kepada anak cucu pada masa itu inilah jibraun yang merosakkan negara... menggunakan Islam demi kuasa... dan paling penting kuasa tu bukan maksimum untuk mereka tetapi untuk kafir dap... anuar tersenyum riang... dalam hati kata... ada chanla aku jadi pm.. hadi kata ada chanla aku jadi tpm.. lim kit siang kata.. langkah mayat saya dulu kalau lu berdua mau jadi ketua atas.. ada faham pak lebai.. keldai dap...


Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...