Sabtu, 28 April 2012

BARU AKU FAHAM... DUDUK DAN BANTAH MACAM NI... OHH.. I C.. OK OK..

erm kalau dah nama beruk tetap perangai macam beruk.. sebab bila beruk dapat bunga dia akan jadi gila iseng.. hehe.. so contoh terdekat macam puak-pauak pelampau yang kononnya hebat nak duduk dan bantah secara bersih katanya.. ek ala.. bagi aku dah la gagal menarik croud dari target 500,000 tu, dalam 50k-70k ada la.. so korang nilaikan sendiri ye.. mereka inginkan keganasan... cakap je.. radikal tetap radikal.. itu cara mereka dek kerana sekarang rakyat dah tau tembelang mereka.. so majoriti menolak bersih.. yang datang tu adalah totok-totok yang taksub je...

yang ni dikatakan baik baik belaka... dah dah pdrm pulak mereka tuduh.. akal low klass gila.. pui.. jom tengok mereka menjahamkan kereta polis... so apa lagi mereka akan salahkan ini semua umno punya keja.. hehe.. pui..

HALLO KAWAN, INI KER 500,000 LAMAI PUNYA OLANG???

oho ini dipanggil 500,000 ye kekekeke.. propaganda mereka mengatakan jumlah itu adalah fake.. kah kah kah... so anda masih majoriti ke manoriti ek boddo.. bukan nak cakap apalah.. kalau betul lah 500,000 dari malam tadi dah penuh sampai klcc la brader.. hehe.. lalalala cuba anda bandingkan gambar propaganda di bawah... siul siul oi.. lalalala...


ps: jadi biarkan mereka terjun dengan labu-labunya..

hehe propaganda si cybertrooper pembangkang yang angkuh...

korang tengok sikit gambar ni.. hehe.. mereka kata kl dah dilautkan dengan juak-jauk pejuang ambiga.. hehe.. kerana nak panaskan hati orang bn la kononnya... mereka membuat baik punya bebal dengan mengeshare ini gambar... hehe korang pikir logiklah... mana leh masuk dalam padang dataran tu.. hehe.. aje sengal... dan mereka tengah gelak besar sekarang... aku... erms lek beb... kalau dalam 50,000 ye kot... alah ceramah mereka pun leh mereka kumpul macam tu di kelantan.. kedah.. so kita rilek cool down..


dan korang tengok pulak pdrm punya video kat bawah ni.. masanya kul berapa.. mana boleh masuk dataran.. hahahahahahaah... adeh.. kamon juak-juak... agak-agak le nak sedapkan tetek ambiga tu kekeke.. pui



ps: ala.. ok la berkumpul macam tu.. kira demokrasi lah namanya... so lu pikirlah sendiri... hehe

APAKAH DRAMA AKAN BERLAKU PERHIMPUNAN ESOK?


adakah esok akan ada


orang mati-mati hidup balik..?


serangan jantung?


kena rogol


kena raba..


kena picit..


pengsan...


kecurian..


tercabut rambut palsu...


hilang anak...


terjatuh di sungai klang... 


tersangkut tiang letrik... hehe.. ahh lantak korang lah...

dan segala bentuk masalah yang jibraun juak-juak dok nak berdemo duduk bersih 3.0 nanti.. pui.. jalan jem sudah tentu...

ps: mesti juak-juak kata ... umno dah risau.. hehe.. sebenarnya kesian dekat peniaga melayu bodoh.. korang apa tau.. totok... yang korang tau jerit bantah.. maki carut.. dengan cara radikal.. ada betul... putrajaya dalam genggaman... ingatlah perancangan Allah lagi sempurna dari perancangan kafir ambiga dan anuar ibrahim...

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...