Isnin, 30 April 2012

unit amal pas... amal? pas pas.. macam penganas.. !!!

unit amal pas...dah macam unit penggempur pengebom berani mati je.. dok canang bagai kata polislah memulakan provokasi.. tetapi dalam gambar ini baru aku tau... mereka ni senang je dikudakan.. jangan risau.. sebab syurga pas dalam genggaman... baguih... adik-adik kakak-kakak dan abang-abang.. lihatlah sendiri betapa radikalnya penganut ajaran pas.. 
 mereka memulakan merempuh polis... canang kat orang polis lah ganas. ek ala.. pui.
 korang tengoklah.. ye.. 
so kita tahu kan radikal memang dah tercalit dalam diri penganut pas.. ada faham... 

mai klik cerita sebenar di sini

TEASER MOVIE AIS KRIM.. kiki dup dap dup dap..

aku dah poning ni.. korang buat keganasan ye.. hehe.. ok.. dengan ini teaser untuk malaun haprak pemimpin pkr yang nyatanya sial tu... haha.. so lu pikirlah sendiri... hahaha...

dari papagomo
gomo kata

Nallakarupan kata Video Shamsidar makan Aiskrim Anwar Ibrahim. Tapi kami ada Video Pemimpin Wanita PKR Makan Aiskrim Azmin Ali. So Macam mana? Yang mana satu nak keluarkan dulu?

aku kata...
hehehe... barulah buku lima bertemu muka... hahaha... oi juak-juak.. makin sakit telo la korang wei.. bersih gagal.. buat merusuh.. so sekarang..... lu pikirlah sendiri... lalalalala

jilat dan jilat jilat lah dengan nikmat.. sebabnya jilat itu melambangkan keshahduan penjilatnya... hahahaha... boddo... pui

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...