Rabu, 2 Mei 2012

kita tengok strategi anwar... BALUN PM DAN TPM.. ALERT BEB!!!

so mainan ini dah dicanangkan hebar di fb dab blog pakatan.. ai semakin panas kerana katanya datang dari sesi parlimen... kepada rakan-rakan blogger.. yang otaimer,..harap leh tolong bagi penjelasan dan counter balik kepada mereka yang membuat fitnah ini... mereka dah makin pedas telinga dengan kes bersih.. dan isu video azmin ali yang klon tu... so harap jangan dibiarkan mereka bermaharajalela... fight....

pm dan tpm kita mereka dah balun kaw-kaw ni... syiah betul.. pui..

ps: kepada blogger otaimer... rasanya boleh tulung kot... thankz..

ps: disebabkan tak leh nak spin pasal bershit sabtu lalu.. mereka cari isu ini untuk cover up balik kemaluan mereka dan paling panas mereka dah tak tau nak tipu apa dah dengan video aiskrim asmin tu.. hehe.. betul tak... kikiki

pentotok dan pencacai boleh lah percaya.. adui tantawi oi.. podah..

apa? tak rempuh.... apa lagi sekali tak rempuh... biar betul brader... cakap biar betul hehe.. nafi ajer keje pakatan ni... dah la perangai juak-juak macam penganas... ta sedar-sedar.. pakai serban.. tapi menipu apa ni.. baik tak payahlah cakap apa-apa pun wahai juak-juak.. buat malu penganut pas je.. beb... pui..

kan aku cakap gambar jilat aiskrim asmin tu fitnah...

jangan lah korang percaya la weit..hehe.. cuba tengok mana ada sama.. kan lain tu.. giler ke tu asmin.. hanya orang takda mata je kata tu memang asmin.. aku sendiri pun akan cakap tu bukan asmin.. hehe.. tak caya.. siapa suruh korang percaya... lalala

 ais bukan tu.. bukan la..

ni baru betul asmin.. hehe tapi kenapa macam sama je baju dia.. ek.. hehe

sumber dari mpp online

kalaulah polis malaysia macam polis sepanyol ni.. baru ada akal..!!!!



nasib ni bukan polis malaysia... yang dijaja puak puak jenglot dok kata polis ganas lah.. apa lah.. nak tanya.. yang patah riuk siapa.. polis kan masa bersih 3.0 hari tu.. manusia sesat dalam pakatan akan buat apa saja nak burukkan polis... bangsat!!!!

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...