Khamis, 3 Mei 2012

bob lokman terkedu.. beliau dikatakan meninggal..

takziah dan Al-Fatihah kepada bob kuman yang telah meninggalkan kita semua petang tadi.. moga rohnya dicucuri rahmat... amin..

dan untuk selanjutnya... twitter nik aziz telah mengucapkan takziah kepada salah orang... bob lokman kan masih hidup... mai klik sini ye... klik

dek kerana mereka memang ganas.. mereka tuduh polis menyamar!!!!



nak spin kata polis yang memandu waja ni langgar orang sampai patah riuk.. tak jadi... so mereka nak spin pulak yang mulakan keganasan adalah polis juga.. hehe.. dei.. beruntunglah.. dapat polis yang ganas.. macam dekat usa, greece, sepanyol.. bukan patah riuk.. tapi koma.. ada faham... tapi mereka ni nak juga sebar cerita bodoh.. pas kan.. biasalah bodoh.. nak buat macamana... so korang tengok gambar bawah ni.... mata tak sama pun.. main sebat je spikulasi depa ni... sengal gila... kekeke... ai pakatan dah cuak sebab kantoi buat durjana masa bersih... kah kah kah kah...


keke.. ni pun depa dok edit.. cilakak.. kekeke.. adeh.. sial tullah puak pembangkang ni pui... hahaha..

GEMPAR!!! APA KATA ANDA? BAIK PUNYA KANGKANG... PUI


ps: diikutkan masjid tak jauh mana pun.. tapi kerana pahala dari bersih dikepalai pejuang murtad... melayu Islam tak kisah.. anuar brahim pun sembahyang pakai kasut... kita nak cakap apa... pas erms.. senyap memkhinzir buta jelah mereka tu beb.. asal kalau hal tu bukan berkaitan umno.. mereka kata hehe.. tak pe.. ok.. tapi kalau berkaitan umno.. syaitan mula merasuk... so kita panggil parti pas ni parti syaitan.. sebab yang ada didalamnya syaitan bertopengkan manusia... ada betul? puilah..

BILA TEMBERANG SUDAH PECAH... JADI BEBAL.. SEPANJANG MASA...

itulah peranan yang jibraun pakatan, dah sebati dengan cerita tak betul... bila kantoi mereka buat lagi cerita lain.. ades.. apelah bodoh piang mereka ni oi ai.. sengal.... pendedahan dari my massa memang mereka nak cakap apa... keke.. menyamar lah... ni lah.. dah korang buat huru hara... orang lain pulak yang disalahkan.. ape buduh punya perangai... da...

ps: bodoh akan jadi bodoh sebab mereka akan terus menjadi bodoh.. geng sendiri mereka kata orang pdrm.. ceh.. bila majoriti dalam pakatan tu memang bodoh so akan wujud pemikiran paling bodoh sampai orang akan kata... betapa bodohnya mangkuk ayun punya pakatan... pui...!!!!

Agong berkenan Parlimen bersidang semula, tapi kenapa Putrajaya senyap, soal Najib

  PETALING JAYA: Bekas perdana menteri Najib Razak menyuarakan kehairanan beliau apabila kerajaan kerana tidak memberi sebarang maklum balas...