Khamis, 10 Mei 2012

PAK SAMAD BERPUISI.... demi perjuangan..

baca ikut macam puisi ye keke..

hari itu engkau jadi hero..... jadi hero paling enteng dalam mengejar erti sebuah perjuangan ambiga.. eh.. tersasul pulak...
tapi kini anda.. semua.. menjadi.. artis popular yang di buru.. dan di buru.. sampai diri tak keruan... hati tak tenteram... aku ingin sebutkan inilah dia perjuangan ambiga... eh silap lagi..
jangan gentar.. sebab syurga pas dalam genggaman... kubur kata mari... rumah kata pergi.. itulah aku... bla bla bla...
berpuisi pulak orang tua ni ye.. hehe..

macamana tak berpuisi.. geng-geng mereka ni yang menjadi pemberontak masa bersih hari tu di buru polis.. hehe.. kalau polis datang rumah.. malu bang.. hehe..
BERSIH GAGAL.. GAGAL DAN GAGAL... SHAME SHAME... MANA NAK LETAK MUKA JAH!!!

AMBIGA TERMENCARUT!!! GERAI BERGER DI DEPAN RUMAHNYA.. KEH KEH KEH..


 terbaiklah beb.. totok-totok mesti termencarut sekali.. keh keh keh

ambiga nak kata apa.. kata dalam hati...mesti termencarut punya... haha.. fu***k 

Sekumpulan peniaga sekitar bandar Kuala Lumpur menerjah' rumah Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) Datuk Ambiga Sreenevasan di Bukit Damansara dengan membuka gerai burger.

Dikenali sebagai Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (IKHLAS), kumpulan peniaga itu mahu menuntut gantirugi yang didakwa dialami mereka sewaktu himpunan Bersih 28 April lalu.

"Kita mahu tuntut kerugian dan mahu dia jawab. Siapa lagi yang mahu bayar ganti rugi kepada peniaga yang miskin ini?" kata presidennya Mohd Ridzuan Abdullah.

Ikhlas adalah kumpulan peniaga yang sama yang berdemo di hadapan Kompleks Pertama 5 Mei lalu menuntut Kementerian Dalam Negeri mengambil tindakan terhadap Ambiga.

ps: lepas ni apa kata pi berkhemah pulak dekat depan rumah anuar ibrahim.. hehe.. duduk dan bantah..

anuar kata 300k orang datang bersih.. anda percaya? kikiki shame...

ni di jalan sultan.. kalau anuar brahim berbohong.. mereka percaya.. bila beri fakta betul si totok-totok mereka kata ahh tipu.. bila mereka bohong kata majoriti rakyat menyokong bersih.. mereka angkuh kata ya memang semua rakyat menyokong bersih... alahai totok-totok bebal ni asik kena kencing saja dengan ketua penipu tu.. hehe.. kena faham.. orang angkuh selalu kena gelak dengan orang bila tau pekung sebenar.. so anda nilaikan...

anda lihatlah sendiri kekantoian bersih... 300k konon.. pui... KLIK

ANDA NILAIKAN? AKU RASA TERSENTAK.. ADEH..

kerana politik.. kerana kuasa.. kerana apa terjadi macam ni wahai pas.. aku tersentak beb dengan keadaan orang Islam sekarang... Ya Allah kau berikanlah petunjuk kepada orang-orang pas yang semakin sesat.... kau lindungilah bumi bertuah ini dari kejahatan terancang oleh orang kafir....

pak lebai pas.. sepatutnya fikirlah sebaik-baik mungkin... tergamak kerana politik jadi semua boleh belaka...
JOM TOLAK PAS.. DAN AKU RASA PAS LAH YANG MELACURKAN AGAMA... TERANG-TERANG BEB..!!!!

papagomo

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...