Sabtu, 19 Mei 2012

KUTUK KERAJAAN BUKAN MAIN.. TAPI DURIAN RUNTUH FELDA KASI SAPU JUGA.... PODAHH!!!

biasa la, spisis kongkang pasir macam mereka ni mana ada malu, siang malam kutuk kerajaan BN macam-macam, di sebarkan segala buruk bagai demi memuaskan hati songsang mereka tu... tapi paling pelik dalam dok kutuk-kutuk tu, bedal juga habuan yang kerajaan bagi, alasan... kata mereka ni duit rakyat juga ni.. wei totok pakatan  yang gila.. ni ker korang dok sebarkan cerita sial yang katanya kerajaan sangat zalim... zalim ye..

aku kenal ramai spisis macam ni, tak reti bersyukur.. kadang-kadang dapat je bantuan kerajaan, dapat je apa yang kerajaan bagi, kita bersyukurlah kepada Allah sebab kerajaan tu kerajaan BN, kalaulah pakatan.. erm.. janji jelah.. janji dan janji.. perlaksanaan... erm.. nilaikan sendiri kerajaan pakatan ni ikhlas ke tak nak bantu rakyat... tak pun nak kuasa je kot... bila dah dapat kuasa... lantak koranglah apa nak jadi... pui... banyak bukti mereka memang macam tu bila berkuasa.... tapi tulah yang dok percaya tu yang agak heran tu.. main percaya bulat-bulat apa saja pakatan ni janji... bukalah minda kamu wahai pentotok....

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...