Ahad, 20 Mei 2012

MEREKA MEMFITNAH ROSMAH LAGI.. YA ALLAH...

ps: aku rasa orang-orang pakatan ni dah sakit otak.. sebab dah tak da idea laindah dak memfitnah orang.. tak habis rosmah mansur yang kena.. apalah mentaliti mereka ni ek? dah tak fikir dah dosa kering yang mereka dok tanggung... modal dah tak de.. so apa mereka nak buat lagi.. aibkan orang lah.. dah memang cara begitu paling hebat pun... so anda nilaikan mereka ini.. pui..

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...