Isnin, 21 Mei 2012

TERDETIK DI HATI AKU - KALAULAH SEMUA PEMIMPIN MACAM INI...

SEJUK MATA GUA BILA MELIHAT PEMIMPIN UMNO DAN PAS ITU ADALAH SATU.. DAN KALAULAH BENAR BEGINI INSYAALLAH SI KAFIR DAN SI PLURASIME AGAMA AKAN GOYANG DANGDUT DAN TAK KERUAN BILA MELIHAT PENYATUAN UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI... TAK SALAH BERSATU... DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA...

gambar-gambar yang memberi 1001 cerita, gambar di majlis perkahwinan anak perempuan ustaz nasharuddin mat isa... ALLAH SENTIASA BERSAMA-SAMA PERJUANG PERPADUAN... INSYAALLAH...






ORANG PAS TAK SEDAR MAINAN KAFIR..!!!

pas berbangga dengan menggunakan ikon orang muda ustaz azhar idrus mengatakan ramai anak muda menyokong pas.. bagi aku yup ustaz azhar idrus mempunyai aura yang tersendiri.. memang tak nafikan orang muda dahagakan ilmu-ilmu agama... tetapi adakah kita sedar.. dengan ramainya manusia begini... musuh-musuh Islam menunggu masa je untuk memperalatkan pak lebai, ustaz-ustaz dengan berbuat baik dan kalau kita tengok pijak semut pun tak mati.. sebab apa mereka nakkan kuasa yang di idam-idamkan di bumi Malaysia ni... pas.. setakat ramai dengar ceramah pas.. tak mengerunkan tuan dap.. pas kalau kuat dengan dap setakat pas berdehem dap akan senyap...tapi ini terbalik.. dap berdehem pas boleh buat apa? ini melibatkan kuasa wahai pak jangoat... setakat ramai datang ceramah macam ni memang bagus.... tetapi rasionalnya adalah kekuatan... kekuatan orang Islam tu...

sebab apa aku cakap macam tu... korang lihatlah apa sumbangan dap dalam pembangunan sekolah agama di pulau pinang.. kononnya dap ni lebih Islamik dari umno.. umno mereka kata teruk, kejam dan jahat... mereka-mereka yang di butakan hati ini tak nampak permainan kiasu anak didik PAP ni.. mereka cukup cerdik memukau pak jangoat sampai mereka rasa pas dah kuat... kuat apa? kuat temberang...

sama rata kan apa yang dap buat.. ni belum memerintah negara lagi..itu pun ustaz-ustaz hebat dalam pas tak sedar-sedar lagi...

ps: permainan minda begini, isu tersirat langsung puak-puak pas tak cerita... lesen rumah urut lagi banyak di masa pemerintahan pakatan sekarang ni.. pusat-pusat pelacuran berlambak.. siapa mastermind dia.. pas tak lihat berkenaan ini.. yang mereka tau.. gunakan cukup-cukup Islam untuk kepentingan mereka... demi kuasa sang kafir... jangan esok Allah terbalikkan bumi Malaysia ni... semua kena.. ingatlah... UNDI PAS DAP KUAT...

ayat closing pedas dari seorang pak menteri yang pendiam.. hambek kau.. !!!

serius.. ayat closing sales atau ayat kasi tampar berganti-ganti terhadap pas.. dan rakan sekutunya.. keh keh.. memang aku tabik dengan cara ayat pedas lagi berkualiti dari seorang pak menteri yang pendiam sebenarnya... so khaled nordin.. mungkin telah membuatkan nik ajiz dengan tak sengajanya termencarut dalam hati... hehe.. atau membuatkan anuar ibrahim garu kepala.. haha..


ps: betul juga kan,  walau niat sebenar pas kita pun tak tau.. bak kata orang salam persahabatan dan ukhwah sentiasa di hulur.. tetapi kalau ada niat lain.. kita fikir-fikirkan.. sebab pak lobai pas ni bukanlah boleh dipercayai 100%.. walau ada sebenarnya orang di dalam pas memang nakkan perpaduan ini.. tetapi majoriti parasit pas.. erms.. hati terbayang-bayang dekat abang besar dap tu.. pui.. so epic fail pas..

sumber RBF.. sempoi ceritanya..

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...