Khamis, 21 Jun 2012

GEMPAR TAHAP CIPAN!!! BILLBOARD PAKATUN HARAMI DI CONTENG.... PROTEST DALAM DIAM NI...!!!

 ades.. apo kono eh jang
 hek.. kecik hati buat gambar i macam ni tau.. uhuk..
ps: apakah maknanya ini.. akan adalah kata-kata dari mulut longkang petai dari juak-juak mengatakan ini semua sabotaj dari umno.. umno yang sabotaj sebab dengki dengan pentadbiran paling power dari power rangers oleh pakatun di selangor... mereka akan kata lagi tergamak mereka menconteng muka hensem insan anugerah Tuhan yang di berikan isterinya... tapi dengan gambar isteri dia pun kena conteng... tapi gambar si pelakon ehem-ehem dalam jamban... tak pulak.. maka segala persepsi akan menjadi panas bila mereka mengatakan... sememangnya ini adalah sabotaj... keh keh keh... chait poooodah... sabotaj konon... apa maknannya ini.. ini menandakan rakyat selangor dah naik menyampah brader dengan pakatun.. pemimpin kartun mereka ini hanya pandai cakap saja... cakap cakap... lepas tu lepas tangan... nak popular je lebih.. kerja jangan sembang... hancoq.. pui...

PRU 13 NANTI JANGAN LUPA KASI PANGKAH SAMA BN YE.... UDAH-UDAHLE TU KASI PROKSI YAHUDI DAN KIASU MEMERINTAH... JAHANE... ADA FAHAM...

GEMPAR!!! SIAPA NAK JAWAB NI... KELUAR UMNO DI DENGKIL.. EHEK..

masak... masak.. dengan keadaan tak keruan.. elok-elok.. je dengar mereka-mereka ini dah keluar... adui... hek hek.. pening pening... tapi yang pening bukan umno.. tetapi geng-geng pakatun yang macam kartun tun.. hehe.. nak tau ke apa ceritanya...


DENGKIL - Seramai 20 anggota Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dari Kampung Datuk Abu Bakar Baginda dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Dengkil menyertai UMNO selepas hilang keyakinan terhadap kepimpinan pakatan pembangkang.

Mereka kesal kerana termakan janji-janji manis yang ditabur pembangkang pada pilihan raya 2008 selepas melihat pakatan itu tidak membawa apa-apa pembangunan di negeri Selangor.

Selain itu, keyakinan terhadap corak pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang prihatin dan sentiasa membela nasib rakyat menyebabkan mereka menyertai UMNO.

Bekas ahli Pas, Akhiah Samidin, 57, berkata sewaktu berkempen pada pilihan raya umum ke-12, pemimpin-pemimpin pakatan pembangkang hanya pandai menabur janji dengan manifesto untuk memperdaya pengundi dan tidak pernah menunaikannya untuk penduduk Kampung Datuk Abu Bakar Baginda.

"Kami menyertai UMNO secara sukarela selepas menyedari Pakatan Rakyat tidak mempunyai hala tuju jelas untuk membela nasib rakyat.

Kami sudah sedar, kami akan memujuk rakan-rakan lain kembali ke pangkuan UMNO demi masa depan anak-anak kerana hanya BN akan menjamin masa depan generasi muda," katanya kepada pemberita di sini.

Seramai 20 orang bekas-bekas ahli Pas dan PKR menyerahkan borang keanggotaan UMNO kepada Ahli Dewan Undangan Negeri Dengkil, Datuk Marsum Paing. - BERNAMA

Agong berkenan Parlimen bersidang semula, tapi kenapa Putrajaya senyap, soal Najib

  PETALING JAYA: Bekas perdana menteri Najib Razak menyuarakan kehairanan beliau apabila kerajaan kerana tidak memberi sebarang maklum balas...