Selasa, 26 Jun 2012

EDISI PENGSAN!! KELUAR BERAMAI-RAMAI UMNO... DEMN

se se siapa pu pun.. tak leh nak nak ja ja ja wab ni... ma ma kin pe pening ke ke pala nak kobarkan.. harap-harap sem semua bertenang ye.. ehek.. hehe.. tergagap sudah.. ye.. keke.. tapi yang akan tergagap..bukan umno tapi pakatun.. keke.. terutama pas..


ini le sebabnya


Punca Kegagalan kerajaan Pas menunaikan janji yang dibuat selepas 22 tahun memerintah telah membuka mata sekumpulan 137 ahli dan penyokong Pas dari kawasan Manal 1 di sini bertindak menyertai UMNO.

Borang penyertaan sebagai ahli UMNO diserahkan bekas ketua cawangan Pas Manal 1, Joni Yaakob kepada Ketua UMNO Bahagian Tanah Merah, Datuk Ikmal Hisham Abdul Aziz pada majlis Selamat Tinggal Pas, di sini malam tadi.

Majlis yang diadakan di pekarangan rumah Joni itu, turut dihadiri Pegawai Khas Agama Menteri Besar Terengganu, Kamal Kamarudin Omar yang meluangkan masa menyampaikan ceramah dihadiri kira-kira 2,000 orang..

Joni berkata, beliau meninggalkan Pas kerana sudah tidak percaya dengan perjuangan parti tersebut dalam membela kepentingan Islam di negara ini.

Katanya, Pas kini hanya mementingkan politik semata-semata dan dalam masa yang sama kebajikan rakyat khususnya di kawasan itu langsung tidak pernah dibela.

"Saya berasa sangat kecewa dengan Pas, sepanjang 35 tahun berada di dalam parti itu, Pas langsung tidak pernah berbakti untuk penduduk kawasan ini.

"Apa yang Pas tahu, mengadakan ceramah seterusnya menyerang UMNO dengan pelbagai tohmahan. Adakah itu parti Islam yang boleh kita harapkan," katanya.

Beliau melihat UMNO lebih bertanggungjawab dan sering membela nasib rakyat..!!!

ps: langau hijau mesti akan cakap.. eleh.. biasa je.. tak de rasa gerun pun.. wahhal.. makin ramai dah dok tinggalkan perjuangan parasit mereka tu.. so apa kata yang dok tegar-tager tu silalah fikir demi masa depan orang Islam dan melayu ye.. pas.. erms.. mereka ini keldai tersohor untuk dap.. ada faham..

APA PAS BUAT SEMUA BETUL DAH...!!! TAHNIAH!!!!

KROIH KROIH... TU PASAL MEREKA BUAT DERK JE APA HJ HADI BUAT.. !!!

inilah dia spisis pengampu dap yang paling hebat dalam sejarah.. apa nak buat.. main sedap suka hati rasa dia je nak main tukar-tukar.. yang menjadi pelik perangai ini tidak pulak di kritik lantang oleh pejuang-pejuang mereka yang dari dulu dok ligan umno macam-macam... ini semua kerana dap.. dap sangat hebat bagi pemimpin pas dan pengikut fanatik mereka jadi ngok ngek kepala kemek.. tu lah dia.. rosak-rosak.. pui

t kasih GAP

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...