Isnin, 16 Julai 2012

MAK DATUK.... !!!! RAMAINYA ORANG DATANG CERAMAH PAKATAN... PERGHHH!!!

I TAKSANGGUP TENGOK.. RAMAI.. RAMAI.. FAHAM TAK.. SAMPAI TAK LEH LENA DI SEBABKAN RIBUAN SERBU CERAMAH DI DALAM DEWAN NI... TOLONGLAH.. I TENGAH KICIWA NI... MEREKA PAKATAN SUNGGUH HEBAT... FAHAM TAK I KATA APA HEBATTTTTTTT!!!!! AWWWW....

anda nak tau kenapa.. kalau diikutkan memang daku tergamam beb tak caya lu orang tengok je betapa ramainya orang datang beb... perghhhhhhh
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii siiiiiiiiiiiiutttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!! wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

ps: nak tau lokasi korang pi je blog kedah69ranger.com ye.. hahaha... macam ni bertambah gerunlah bn camni.. kah kah kah kah.. cakap angkuh gile pakatan terutama pas.. mereka kata kehebatan mereka tidak boleh di atasi oleh bn terutama oleh umno katanya.. wakakaka... k lah kang kutuk lebih-lebih maunya pak lobai jenglot pas jadi hulk!!! hehe.. mesti mereka kata majlis tak start lagi.. kan kan kan.. wakakaka. opsss sori tergelak lagi...

TERNYATA KEMUNAFIKAN PAS DAH DITUNJUKKAN.. SO LU NAK KATA APA????

aku bukan nak cakap apa.. spisis kepala hotak berjambul ini lah yang merosakkan umat Islam di bumi bertuah ini.. aku bukan nak belasah tuduh.. bukan nak main ludah belasah.. siap ada bukti yang blogger rbf dah kantoikan mereka..

beb sampai bila.. kita di sudikan kena kelentong beb.. masalahnya ramai di pukau dengan persepsi, dan percaya bulat-bulat.. walau terang-terang mana ada betulnya.. thahlah.. moga Allah menyedarkan manusia begini.. kerana kuasa.. kerana idamkan segalanya... walau bersekongkol dengan kafir.. mereka tak peduli...

BACA BEB NI.. KLIK RBF

ps: apa kerajaan buat semua tak betul tapi dalam diam mereka sebat juga.. yamaka fullat.. mengetuih..

KADANG-KADANG DOA KEBURUKAN KAT ORANG... ALLAH BALAS DEKAT KITA.. BETUL???

ini lah yang terjadi.. tapi ini semua kuasa Allah.. pak jenglot pas takkan faham.. mereka ini adalah fanatik dalam semua serbi.. dan mereka ini tidak peduli asalkan matlamat mereka itu terlaksana.. dan aku agak hairan.. sesama umat mereka mendoakan keburukan.. masyaAllah...

rumah penyokong pas di badai ribut... apa sebabnya...
KLIK

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...