Ahad, 22 Julai 2012

HARAP BOLEH LAPOR POLIS TERHADAP PEMFITNAH KOMUNIS INI.. CIS..

dalam bulan ramadan inilah puak-puak kafir akan lakukan apa saja demi memutar belit fakta dan fitnah.. ini lah masanya mereka melakukan kerja demi perlaksaan negara dap akan terlaksana.. zaman dulu masa tak da emel-emel, fb, twitter.. guna surat layang... erm sekarang lagi mudahlah keja puak-puak ni dengan menggunakan internet!!!.. mudah-mudahan negara ini di lindungi dan kita patut lawan habis-habisan perosak negara macam ini.. harap maklum

KLIK UNTUK SELANJUTNYA

FAHAMI SEBENAR MASALAH AIR DI SELANGOR!! RAMAI TAK FAHAM...

di sebalik isu air yang tiada berkesudahan di selangor ni.. harap pihak-pihak berkaitan selesaikanlah segera.. dan kalau kita faham isu sebenar yang terjadi di selangor.. bukan kerana air empangan penuh.. bukan kerana air empangan sentiasa tak surut.. tetapi berkenaan air terawat.. maksudnya loji-loji memproses air terawat air yang bersih untuk di salurkan kepada pengguna tidak dapat menampung permintaan yang tertalu banyak.. tetapi kerajaan selangor memang pandai menyalahkan keadaan di sebabkan keangkuhan mereka tidak mahu meneruskan loji langat 2 tu.. loji tu setahu aku untuk memproses air mentah ke air terawat yang mampu menyalurkan dengan maksimum penggunaan... tetapi kerana tak di laksakan.. maka loji-loji yang ada ini mana mampu nak merawat air bersih.. mereka PR tahu tapi mereka nak selamatkan diri mereka yang dah kantoi tu.. yang jadi mangsa rakyat selangor juga kan.. ceh.. politik kat malaysia ini.. asal ada perkara yang baik untuk rakyat, pemimpin ego ego.. rakyat juga yang kena terima padah.. pui...

klik sini untuk faktar sebenar

ps: mb khalid ibrahim moga bukalah mata jangan kau angkuh benar ikut telunjuk dap.. nak meranapkan aset bumiputra niat dihati tukan.. lepas jual semua aset.. lepas tu claim dana kerajaan negeri terlalu banyak.. serius jahat gila.. boneka dap yang terlatih..

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...