Isnin, 20 Ogos 2012

ZAKAT PUN NAK SEBAT KE.. APE KE DURJANA SUNGGUH NI...

palsu atau tidak itu bukan ceritanya.. tapi ada juga yang sanggup buat macam ni demi $$$$ gila ke..bahlul ke mereng ke... tu yang pelik bin ajaib... khak pui...


ps: apa lah nak jadi... pui

GAMBAR PANAS NAJIB DAN PEMIMPIN DAP... GASAK LE!!!

ps: ayuk.. ayuk.. kang nik ajiz, anuar ibrahim dan geng-geng parasit akan gelarkan lim guan eng dengan taressa kok ni ape pulak.. kekekekeke... ayuk... ayuk...

lokasi gambar ini di ambil masa rumah terbuka perdana menteri semalam... ustaz nasha dah puas mereka caci.. hah yang ni apa pulak... kalau korang nak tau lim guan eng nak join bn (gurau je) hahaha....

sumber
dr mim

[Hot!] Jangan anggap PN kerajaan yang lemah – Razali

 KUALA LUMPUR – Jangan menganggap Perikatan Nasional (PN) sebagai satu kerajaan yang lemah atau tidak berwibawa. Ini kerana kerajaan PN tela...