Ahad, 2 September 2012

GAMBAR YANG DIBAYAR OLEH NAJIB... HEHE :)

agak-agak yang hulur tangan tu kan mereka semua pelakon yang dibayar ke ek.. kah kah...kan kan ala panas hati wei anuar ibrahim tengok gambar ni beb.. keh keh keh...

ps: hehe.. itulah kehebatan pm kita.. disenangi rakyat tetapi dibenci oleh pentabsub-pentabsub pakatan... jadi kita nak percaya yang majoriti berkata atau minoriti yang cakap hanya nak sedapkan keadaan.... ce citer... ce citer.. hahaha

OHO INI DIA BUDAK HEBAT TUNJUK JOBO KAT GAMBAR NAJIB YE.. SIAL PUNYA BUDAK...!!!!

akhirnya malaun kurang ajar yang tunjuk jubo dekat gambar pm kita masa malam merdeka dah di kantoikan.. gasak la lu bodoh.. lu ni nak tunjuk hebat ye.. konon underground la.. nak belajar hansap.. sialan.. siap la lu.. menjawab.. muda-muda lu ni dah belajar otak sempit lagi bangsat.. malu mak bapak lu der... pui...


Nama : Ammar
Facebook : Alice Sakai
Asal : Johor

buat tak guna akai.. konon underground le tu.. rock-rock juga tapi ikut tengok perangai dah macam sakai...binawe.. pui

KHAKKKK PUIH.. 

BACA SINI PANAS PANAS....KLIK

LADANG RAKYAT - AGAK PAK LOBAI PAS NAK JAWAB KE ISU PANAS TU.. KIKIKI

????????????? tak kan di jawab de isu ini si lebai kulup pas tu... biasalah gunakan agama untuk kepentingan survival politik jer.. tu lah masalahnya pesen pak lobai-lobai pas apa nak heran kau.. hehe

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...