Jumaat, 7 September 2012

SUSAH NAK CARI PEMIMPIN LAGU NI... TAPI BELIAU HARI-HARI DICACI..

erk...pemimpin pembangkang mesti nak buat camni gak.. kan.. ada ke mereka turun lihat masalah rakyat? ada tak mereka si ketua pembangkang turun dan tolong orang susah... agak-agak ada? selain dari ceramah seluruh Malaysia dan burukkan kerajaan.. caci maki pemimpin negara... menghina ds najib.. agak-agak bila dapat memerintah kejanya itu saja ka.. ek pakatan... caci dan maki.. satu hapak keja tak boleh nak buat...

ps: terbaik ds najib.. percayalah majoriti rakyat menyokong kamu.. percayalah..!!!

GILE HEBAT MR ANUAR IBRAHIM BEB...

dulu bas.. sekarang lori treler.. wah makin power abe non ye.. haha.. cayoklah bakal pm kita ni.. mudah-mudahan beliau bermimpi je lah ye.. haha.. lepas ni mungkin kapal terbang... mana tau.. almaklumlah oraang power.. hehe.. lantak kaulah hai nuaq brahim.. yang penting lepas pru13 nanti angkau bersara... so ayuh ramai-ramai pangkah bn ye... aje gile korang nak orang macam ni nak jadi pm... nak dekat pun takut wei... haha.. pui...


ps: ramai-ramai cakap WOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...