Isnin, 17 September 2012

KALAULAH GAMBAR INI DIMUKA DEPAN HARAKAH, SURE.. MELETOP..

siapa ni.. ehe kenapa ni.. awatnya.. sebab apa.. ye lah kan.. dulu masa lim guan eng naik flight kelas ekonomi.. bukan main pak dongkoi ketepet menyanjung sampai meleleh air liur.. hehe.. tapi gambar tok pa ni.. erm mereka akan kata.. ahhh fake.. belakon.. dan sebagainya.. bodoh punya pakatan.. hehe..

sumber klik

MELAYU BOGEL.. !!!!! TAJUK SAJA WOW!!!!

jaga orang melayu? bior betui.. sejak bila pas nak sokong orang melayu ma.. kalau betul pas menjaga orang melayu dah lama mereka jaga elok-elok dan mungkin lebih baik dari umno.. sampai sekarang tumpo yop.. mana ada.. korang tengok kat pulau pinang sana tu.. apa pas dah buat... tu kat kedah tu jaga melayu konon.. apa mereka buat kat sana... senang kira kelantan yop.. kalau betul nak jaga melayu, tak de de ramai merantau ke negeri lain mencari rezeki woi.. sediakan lah infrastruktur terbaik untuk orang Islam dan tarik pelaburan... ni sembang je lebih.. cakap je pandai.. bagi janji je lebih... sampai air bersih pun tak mampu nak urus.. kerajaan pusat dah salurkan berjuta ringgit untuk pas.. tetapi habuk pun tak dop... yang mereka tau.. janji dan janji... contoh terbaik.. dulu janji nak bina stadium paling gempak, apa jadi? lepas tu berjanji pulok nak buat lebuhraya.. siap kata umno akan menangis bila pas bakal membinannya wakaka... sampai sekarang hanyut.... terbaru... mereka menjanjikan membina bullet train... hahahahaha.... bukan nak gelakkan... tolonglah pas.. jangan jadi manusia munafik woi... haha... sembang berapi... pui....

ps: yang garu kepala rakyat je.. bukan melayu.. malah cina, india, siam dan bangsa lain sentap hati mak nak dengan cara pas woi... pui...

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...