Jumaat, 21 September 2012

GAMBAR HANSAP NGEH... WAKAKAKAKAKA...

walau apa pun bro gua salut ini hack punya gambar.. wakakakakakakaka... terbaik...

sumber dimensi
kah kah kah kah.. dap ingat orang melayu di malaysia ni macam orang melayu didalam pakatan jibraun ma.. lu langgar Islam.. lu kena lah akibatnya.. pui

DAP MEMANG ABANG BESAR DALAM PAKATAN!!!

kita nak bergabung atas nama satu ummah membantah filem yang menghina nabi junjungan kita wahai sahabat pas.. sedikit pun bukan kerana politik... kenapalah hal ini pun anda semua nak mempolitik kan juga.. Ya Allah... mana pemikiran cerdik kamu.. kenapa hati kamu semua dah hilang pertimbangan kerana kamu terlampau hormati dap sampai lupa diri kamu siapa... malangnya umat Islam ketika pas di hambakan cukup-cukup oleh dap.. huh..

ps:  adakah kesedaran itu muncul setelah depan mata kita, orang Islam melayu dihina dibiarkan merempat ketika mereka pakatan memerintah... masa tu kita semua pi cari pemimpin-pemimpin pas yang belagak hebat kononnya nak jaga kita semua dengan baik... konon lagi baik dari umno... BOLEH BEB..!!!

BACA NI BEB RBF ONLINE

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...