Rabu, 3 Oktober 2012

100 RIBU? 10 RIBU... ATAU 1000 JE ANGGARAN.. RAMAI TU..

kadang-kadang kesian dah kat pentabsub-pentabsub ni.. kejenya nak tunjuk bagus dan kononnya abang dap dan anuar brahim akan tengok sambil tersenyum riang la kot.. hehe.. poodah..

himpunan tuntunan royalti di istana kehakiman putrajaya hanya 1000 orang datang? biar boto lor...

dalam harakah.. mesti akan keluar.. 10 ribu menawan putrajaya menuntut royalti.. atau pun gegak gempita di putrajaya melambangkan kejatuhan bn.. hehe... tak pun kehebatan anak muda seramai 20 ribu orang membanjiri putrajaya... tuntut royalti... hehehe..

sumber klik

makin pening le puak-puak sana ye.. semakin kurang dah manusia nak berjuang macam orang gila demi anuar ibrahim dan dap.. kesian pas.. huk huk huk

nak tengok macamana parasit pas pening.. meh tengok iklan ni hahahahahahahaha

http://headbomb.blogspot.com/2012/10/santai-santai-pagi-longgarkan-urat-urat.html

SANTAI-SANTAI PAGI... LONGGARKAN URAT-URAT MUKA ANDA!!!



ps: keh keh keh keh...

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...