Jumaat, 2 November 2012

FIGHT FIRE WITH FIRE.. AMBIK KO RAFIZI.. CARI PASAL DENGAN NAZRI AZIZ PULAK.. DAH-DAH PEKUNG ANAK PEMIMPIN TERTINGGI PKR BERGAMBAR DENGAN ARAK... AMEK KAU.. PUI


si rafizi bahlol ni kalau kita tengok, dah teruk dah otak dia.. hehe.. pi cari pasal dengan nazri aziz pulak kau ye.. erm.. sekarang kita bagi dia check mate dengan kebodohan dia.. kalau nak lawan api.. kita kena letak air kan.. betul.. tapi dengan rafizi kita lawan je dengan api dengan minyak sekali.. biar dia menyala lagi besar dari dia punya kerja sialan tu... mencari pasal dengan pak menteri bn.. tapi dalam parti dia pkr lagi lah barua dajjal..

gambar anak pemimpin tertinggi pkr dengan arak.. amek ko.. beb.. hehe


siapa ni siapa ni... wah parti pkr kan parti suci.. agak-agaklah ada pulak anak pemimpin mereka ni minum arak.. ai bior boto.. hehe.. 

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...