Ahad, 4 November 2012

ADA ENTITI MISTERI DIJUMPAI DI TESCO... CUKUP SERAM...

jeng jeng jeng..

jeng jeng jeng... seram seram wei
roll ke bawah ini
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
ps: rasanya terkujat kot tengok harga dia mahal.. wakakaka... tak senonoh tui.. pening kepala orang nak scan harga kat situ.. kekekekeke..

sumber klik sini je.. 

MEREKA KATA CYBERTROOPER UMNO DIBAYAR?

hehehe.. ok ok.. kalau betul di bayar kenapa aku tak de pun.. dah masuk 2 tahun pun aku berblog.. asal tak de pun bayaran.. apasal.. keke.. berjuang dengan belasah pakatan.. ikut otai-otai blog.. kalau betul blogger umno dibayar.. aku dah kaya kaya kaya....

beza cyber trooper umno pakatan... cybertrooper pakatan mereka menjilat baik punya pemimpin dayus mereka... cybertrooper umno terpaksa kerja siang dan malam menerangkan kembali fitnah dari cybertrooper bahlul mereka.. hehe.. mana tak poyo.. semalam kononnya mereka kata orang negeri 9 datang berduyun2 ceramah mereka anjurkan.. eleh... import.. sudah tau punya.. haha

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...