Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari November 18, 2012

HIMPUNAN BARISAN 1 MALAYSIA, PENCHACAI KATA GAMBAR NI EDIT.. HEHE..

bernanah tolo bang, yolah, mereka ni si pakatan jibraun yang angkuh bebenor tu.. bila mereka kata kalau mereka buat satu-satu perhimpunan boleh mengumpul 5 juta manusia... tapi kerana hari ni adalah hari perhimpunan barisan 1 malaysia.. mereka kata sikit sangat orangnya kalau nak dibandingkan dengan mereka.. hahaha.. lantak kome le jibraun haaha

ps: ahh takde, tak de ni semua kena bayar.. hahaha..

lagi gambar klik sini

MAK AIH, LAGI DOA UNTUK HANCURKAN BN DI ULU YAM BHARU...

apa lah sepeet perangai camni ek.. apa masalahnya dengan perangai sepeet orang pas la ni.. dah kemaruk nak putrajaya sangat kah, or dah memang dalam hati mereka ni dah dilamun kepala bana otaknya.. entahlah..
aku rasalah, dendam orang-orang pas ni takkan habis sampai 7 keturunan kot kat umno, kecuali mereka dah insaf dengan cara mereka yang terlampau extrim tu.. so.. kita doa-doakanlah rakan-rakan kita yang taksub tu.. supaya kembali kepangkal jalan... aku ada je kawan orang pas..mereka ok je, kawan tetap kawan takde lah sampai nak doakan rakan-rakan walau berlainan ideologi politik... tapi perangai khawarij lani agak teruk bebeno beb... awat ek.. huh...

korang layan je lah lagu ni.. memang betul pun perangai mereka ni dah tahap apa tah.. huh




PAS hari ini bagaikan mengadakan gerakan seluruh negara menyeru para khawarij berdoa agar menghancurkan kerajaan Islam Umno BN.

Di Masjid Al-Falah Ulu Yam Bharu,Kuala Kubu Bharu pada penghujung khutbah Jumaat siang tadi Iman masjid yang dikenali …

HAIRIE OTHMAN KENA BELI DENGAN UMNO... HEHE.. INI BUKTINYA.. LALALALA

ps: pas oh pas.. why why...

klik sini 

WAH!!! BERPUSU-PUSU MANUSIA KE CERAMAH JELAJAH MERDEKA... HIDUP NUAQ BRAHIM. X 18

ramai seh.. boleh buat bn goyang dan goyang x 3... haha.. erm.. ada unsur tersirat didalam gambar ini... kalau di shah ale pun pakatan tak mampu tarik croud sampai puluh ribu untuk percaya apa kata mr anuar ibrahim... ini pula di seluruh negara bai.. tapi macam biasalah.. penchacai yang angkuh akan bagi alasan.. hari ini hari bekerja..semua busy. dan paling best majlis ini disabotaj umno.. keh keh keh dan 1000 alasan lah mereka akan bagi demi nak cover yang pakatan semakin diterima rakyat, kata mereka lah... podahh... kah kah kah

lagi gambar... kecuit perut bro... hahaha.. klik sini

BILA ZURAIDAH MAK LAMPIR KUMPUL KEKAYAAN... PENCHACAI KATA.. HARUS... BILA UMNO JADI SEWEL MEREKA TAJI... PUI.. POLITIK SAMPAH.!!!

sebab utama zuraidah aka mak lampir hantu kak limah tu sebab umno.. umnolah puncanya.. haha.. alasan paling best dari penchacai jibraun untuk spin dan spin... wei.. pemimpin pkr mereka kumpul kekayaan seko pak kulup tak mau tegur kan... bila dibongkarkan.. eleh.. alah.. itu hak individu.. mana lapiji? asal tak mau tegur? terutama penchacai tegar parasit pas... kenapa tak tegur.. haha.. almaklumlah.. standart penchacai.. mana mungkin nampak kesalahan dalam kapal sendiri dong.. kikiki... pui...

ps: mungkin zuraidah aka mak lampir tu kumpul duit dari kecik kot keh keh keh...

di sini klik 

KALAULAH PEJUANG PALESTIN ADA SENJATA INI... AKU BERANI JAMIN TENTERA ISRAEL MAMPOS!!!!!

baru datang serangan roket al-qassam dah jadi takut mati macam ni.. poodah..
kita tau bangsa yahudi ni angkuh ya amat.. tetapi mereka ini semua takut mati... dan aku berani jamin lah.. kalaulah separa tentera di palestin di modenkan... dan israel berani kacau macam mereka kacau buat lauk kat tanah palestin ni sekarang ni... mereka ibarat mengali kubur mereka sendiri.. tentera israel semua penakut..

sebab mereka berani buli palestin sebab di palestin tiada senjata berat yang mampu nak melawan syaitan israel ni... cuma dengan senjata sendiri iaitu roket al-qassam, tak pe.. dengan izin Allah.. sok roket tu tepat kena ke rumah perdana menteri syaitan israel yang gila perang tu..

harap ada hartawan arab atau billionair Islam support beli senjata ini untuk tentera palestin... letihlah.. asik berdemo je.. asik kita je kena mengalah... hari-hari ramai orang tak berdosa meninggal dunia... sungguh sadis beb...

berikut senjata yang kalau tentera palestin ada.. aku berani cakap... tentera israel…

betullah orang cakap, nyanyuk dah dia.. kesian atuk nik aziz..

atuk ni dah makin mengarut lah.. dendam tak habis-habis.. ohh atuk, Islam bukan hak milik mutlak pas tok... ala nabi pun ampunkan umat.. ini pulak kita.. kalau atuk dah dikompomkan masuk syurga dan Allah dah bagi petunjuk... saya rasa orang arab, orang afrika, orang bukit, orang laut semua ikut atuk join pas.. ye le.. kata undi pas masuk syurga... kan ke hebat gila namanya tu... kadang-kadang rasanya pas ni dah diresapi syiah lah.. syiah kan kalau mereka berdendam, sampai mati oooooo.... tengok pas ni... dah ke arah camtu lah... bukan nak cakap... kalau minda begini kita amalkan... tak kemana dakwah kita tok... aduh.. dah-dahlah merepek... kang sakit jantung kang... satu keja pulak...

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, laporan muka depan sebuah akhbar berkenaan "Umno murtad" hari ini satu pembohongan dan fitnah terbaru ke atas beliau. Sehubungan itu kata Nik Aziz, beliau akan mengambil tindakan undang-undang ke atas akhbar berkenaan. "Tajuk muka ha…

KERANA DOA HANCUR BN/UMNO... 50 keluar umno join pas... sob sob... :(

ia berlaku di bachok.. huk huk.. dasat pas sekarang... i pun pening u.. hehe.. bila sikap begini pas amalkan.. orang-orang yang mampu berfikir, boleh berfikir mana yang baik mana yang buruk... bukan putrajaya je..

gambar hiase
BACHOK: Sekumpulan 50 penyokong PAS di Kampung Pak Mali, Bakong di sini menyerahkan borang permohonan untuk menyertai Umno, di sini, malam tadi.

Ketua Umno Bahagian Bachok Datuk Dr Awang Adek Hussin menerima borang daripada kumpulan terbabit diketuai Syed Zain Syed Hassan, 48, dengan disaksikan lebih 300 penduduk kampung.

"Ini bermakna Umno berjaya menembusi kubu kuat PAS yang sukar dimasuki sejak 20 tahun lepas," kata Awang Adek kepada pemberita selepas menerima borang-borang itu pada majlis bongkar isu semasa di kampung berkenaan.

Awang Adek yang juga Timbalan Menteri Kewangan berkata tindakan mereka akan membantu Umno dalam usaha menawan Parlimen Bachok dan tiga kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di kawasan berkenaan iaitu Jelawat, Perupuk dan Tawan…