Selasa, 20 November 2012

KALAULAH PEJUANG PALESTIN ADA SENJATA INI... AKU BERANI JAMIN TENTERA ISRAEL MAMPOS!!!!!

baru datang serangan roket al-qassam dah jadi takut mati macam ni.. poodah..

kita tau bangsa yahudi ni angkuh ya amat.. tetapi mereka ini semua takut mati... dan aku berani jamin lah.. kalaulah separa tentera di palestin di modenkan... dan israel berani kacau macam mereka kacau buat lauk kat tanah palestin ni sekarang ni... mereka ibarat mengali kubur mereka sendiri.. tentera israel semua penakut..

sebab mereka berani buli palestin sebab di palestin tiada senjata berat yang mampu nak melawan syaitan israel ni... cuma dengan senjata sendiri iaitu roket al-qassam, tak pe.. dengan izin Allah.. sok roket tu tepat kena ke rumah perdana menteri syaitan israel yang gila perang tu..

harap ada hartawan arab atau billionair Islam support beli senjata ini untuk tentera palestin... letihlah.. asik berdemo je.. asik kita je kena mengalah... hari-hari ramai orang tak berdosa meninggal dunia... sungguh sadis beb...

berikut senjata yang kalau tentera palestin ada.. aku berani cakap... tentera israel kecut perut.. dan pikir 2 kali kalau nak cari pasal dengan palestin... betul kan?

sistem senjata anti kereta kebal.. kornet..

anti aircraft missiles

ada ni cukuplah...



ps: kita di negara Islam patut kuatkan sistem persenjataan supaya musuh tak mampu nak cari pasal... israel tu tunggu masa je tu.. tunggulah..masanya nanti...

betullah orang cakap, nyanyuk dah dia.. kesian atuk nik aziz..

atuk ni dah makin mengarut lah.. dendam tak habis-habis.. ohh atuk, Islam bukan hak milik mutlak pas tok... ala nabi pun ampunkan umat.. ini pulak kita.. kalau atuk dah dikompomkan masuk syurga dan Allah dah bagi petunjuk... saya rasa orang arab, orang afrika, orang bukit, orang laut semua ikut atuk join pas.. ye le.. kata undi pas masuk syurga... kan ke hebat gila namanya tu... kadang-kadang rasanya pas ni dah diresapi syiah lah.. syiah kan kalau mereka berdendam, sampai mati oooooo.... tengok pas ni... dah ke arah camtu lah... bukan nak cakap... kalau minda begini kita amalkan... tak kemana dakwah kita tok... aduh.. dah-dahlah merepek... kang sakit jantung kang... satu keja pulak...

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, laporan muka depan sebuah akhbar berkenaan "Umno murtad" hari ini satu pembohongan dan fitnah terbaru ke atas beliau. Sehubungan itu kata Nik Aziz, beliau akan mengambil tindakan undang-undang ke atas akhbar berkenaan. "Tajuk muka hadapan Utusan Malaysia yang menulis 'Nik Aziz dakwa Umno murtad" adalah satu pembohongan yang besar ke atas saya. "Barangkali gaji mereka yang bertanggungjawab menabur fitnah ini cukup besar sehingga berbaloi utuk menebus dosa akibat fitnah. Insya-ALLAH saya akan mengemukakan saman ke atas fitnah terbaru ini," kata beliau di laman sosial Facebook semalam.

 Utusan Malaysia dalam laporannya semalam berkata, selepas adiknya mendoakan kehancuran Umno dan Barisan Nasional (BN), Nik Aziz pula memberi gambaran bahawa Umno merupakan sebuah parti yang murtad kerana menolak dan memperlekehkan Islam dalam dasar parti itu. Kata laporan itu, beliau dalam nada tegas kemudiannya melontarkan persoalan sama ada parti itu kini menganut agama Kristian, Buddha atau pun sebuah parti politik yang tidak mempunyai agama. Sehubungan itu katanya, Umno tidak perlu dimuliakan sebaliknya doa-doa yang memohon agar Umno dan BN ditimpa bala tidak salah kerana ia sama dengan kisah Nabi Noh yang memohon kepada Allah untuk memusnahkan umatnya yang tidak patuh kepadanya.

 "Bila Umno buang Islam daripada dasar hidup dia, maka Umno agama apa? Agama Islam itu al-Quran, bila Umno tolak Islam, dalam dasar parti maka Kristian ke, Buddha ke atau tidak ada agama? "Timbul masalah murtad. Murtad ini khabarnya orang Kristian, paderi-paderi dia. Saya nak kata tidak, yang jadi orang Melayu murtad ini kerana orang Melayu sendiri perlekeh Islam. "Umno tolak Islam maka nampak dia memperlekeh Islam, dia buang Islam macam benda sudah habis tempoh, macam ubat sudah habis tempoh, buang," katanya dipetik akhbar itu. Terdahulu 'admin' FB Nik Aziz berkata: "Setelah layanan baik diberikan kepada media termasuk Utusan Malaysia sepanjang Muktamar Pas Kali ke-58, inilah hadiahnya. Fitnah yang sangat dahsyat terhadap Tuan Guru Al Mursyidul Am Pas."

klik sini

ps: bila mereka anggap lagi power dari semua mahkluk camni lah... apa menda mereka je nak betul... pui...

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...