Rabu, 28 November 2012

WOI PENCHACAI APASAL TAK TEGUR INI BILLBOARD YANG SALAH RUKUN ISLAMNYA.. hehe..

rukun Islam yang ke-3 apa sayang oi.. hehe.. ni mesti yang approved kan billboard ni tak pikir apa dah.. pikir $$$$ masyuk je le kan.. haha.. ai macam-macam jadi kat selangor la ni wei haha..

ps: menteri besar selangor merangkap exco agama dia buat apa ek.. haha.. pas pun pening ni kekekeke...

PUAK-PUAK MALAS NI MACAM NI LA PESENNYA BRO.. TAK GUNA OTAK SEBENARNYA...

buat kacau majlis orang, ok boleh kata mereka sebab mereka hebat kononnya... bro kita orang melayu ada adab beb.. bukan membuta tuli dalam menjadi pak turut parti kamu tu.. ya betul kamu nakkan keadilan royalti kononnya.. erm yo lah bro.. pakatan je la yang betul.. orang lain salah.. tapi perangai macam ni nak kita tunjukkan kat orang ramai.. ek ala.. loser bro loser.. hehe..

ai ce ce.. kemain suka puak pakatan kata video ni banyak dislike... kekekeke... biasalah mentaliti jibraun ramai macam tu.. suka kacau hal orang.. hehe.. pui

Shazni dilantik ketua pemuda PH, namun ditentang dalam AMK

 Ketua Pemuda Amanah Shazni Munir Mohd Ithnin dilantik sebagai Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH) yang baru. Namun pelantikan itu, yang diput...