Ahad, 2 Disember 2012

ADAKAH MELAYU DAH SEDAR ATAU TAK SEDAR LANGSUNG?

aku nak tanya.. adakah kita sebagai melayu tak terdetik yang kita akan hilang kuasa kerana ada melayu yang boddo piang sanggup gadai segalanya kerana kuasa?

lagu ini walau berkali-kali aku dengar ia tetap menyentap sanubariku sebagai melayu.. salahkah aku berbangga sebagai melayu? sedangkan orang cina dan india mereka berbangga dengan bangsa mereka... kenapa kita sebagai melayu yang sanggup melihat orang melayu itu sendiri hilang kuasa...

korang percaya ke pas akan jaga orang melayu sebaik mungkin beb? korang percaya ke mereka jaga kita semua bila mereka dapat kuasa? jawapan aku pooooodaaaaaahhh!!!!

POWER SIUT ANUAR IBRAHIM TEKA PASUKAN MALAYSIA MENANG...!!!!!! hehe..

dashyat beb, ramai dikalangan penchacai.. kata aaa kan betul tak kata anuar ibrahim.. kan terer kan dia meneka.. memang hebat siul anuar ibrahim... aku yakinlah putrajaya mesti dapat ditawan.... kata penchacailah kan.. ehehe.. alah itu pun nak eksyen pechacai kan.. pooodah... haha..

ps: eleh teka pun nak jadi belagak ek.. keke.. pepun tahniah kepada harimau malaya, misi anda berjaya... tahniah rajagopal, sory lah ye sebelum ini ramai yang kritik anda... salute...(bukan salute anuar brahim ye.. kekeke )

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...