Isnin, 3 Disember 2012

KERANA POLITIK APA SEMUA BOLEH.. IKHLAS KE OR KERANA KUASA?

pesen ni dah terbiasa dah dikalangan pakatan, terutama pas.. dap dah memahami Islam dengan tunjuk ajar pas.. erm ok.. hehe pas pas.. kalau lah yb mca begitu... agak-agak apa tuduhan pas beb? mesti mereka bagai nak pecah kepala membantah sampai lupa anak bini hehe...


ps: macam-macam dah... macam-macam dah... aku pernah pergi ceramah ng suee lim ni.. lepas ceramah dia takbir.. lepas tu yang lain sahut... hehe.. pas pas.. apekebende politik macam ni pas oi.. hehe.. kalau dia ikhlas dah lama dia bantah kalau Islam diperkotak katikkan.. ini dia pun sokong dalam senyap.. dah nama cina dap bai.. sendiri mau ingat la beb...

dari blog ini klik

WAKAKA... SAJA ATAU TAK SENGAJA... WAKAKA...

korang tengok lah sendiri ye.. aku gelak sampai perut keras berdentum wakakakakakakaka... saja perli kot.. haha.. pui lawak siut... ades ades..

ps: siapalah yang mengusik mr anuar ibrahim ni ye.. hehe.. editing ni.. sudah tau.. hahahahah...

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...