Sabtu, 15 Disember 2012

DAP NAK LAGI 13 KERUSI... PEMIMPIN PAS DAN PKR TERKEDU..

adakah pas memang nak teruskan menjadi

KUDA KUDA KUDA KUDA........ apabila dap nak lebih kerusi... tu dia... gasak le... pkr mesti kata... oh.. ok.. janji putrajaya.... pas pula kata... erm.. jap.. kang hadi awang camne pulak nak jadi pm.. uish.. jap tanya tuan guru... tuan guru hok kate.. tak ngape kita serah kan saje hok kerusi  dap nok tu.. janji kita g putrajaya... ingak mu kena fahe.. kita hok jadi kuda ke hok jadi keldai ke... bla bla bla... hehe...

uis takkan dalam hati tak terasa kat dap ni melampau pulak... lebih-lebih pulak nak kerusi... sudah bergasak sudah pakatan.. masing-masing nak berebut lebih kerusi dah... WAKAKAKAKA... SEMUA INI KERANA APA BEB.....

PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYA PUTRAJAYAPUTRAJAYA

ps: konvensyen dap di pulau pinang ibarat abang besar nak tunjuk kat adik-adik.. kena ikut tau cakap dari kami dap... hehe..

HUISH.. TAKKAN LA SIKIT SANGAT... SELALU PENUH????

komen dari penchacai tegar yang namanya lasid ameden, pembantu perubatan.
- gambar ini diketika majlis belum pun start la, umnongok pandai je buat spikulasi.. dan pandai buat cerita tak betul.. pada pendapat saya, pakatan memang kuat, kuat gile, tau tak!!! (sambil ketap gigi dan terjegil biji mata)...

komen aku, ada aku kisah... hahahahaha.... meroyan memanjang mamat tu ye... keh keh... kesimpulannya rakyat memang tau dah perangai jibraun pakatan ma.. pakatan sekarang mengamalkan syok sendiri.. mereka seboleh-boleh nak bagi tau rakyat sebenarnya bersama mereka... dan mengatakan mereka memang mampu mengantikan bn... so korang layan kan je lah ek.. kadang-kadang gambar memang memberi 1000 makna hal sebenar... cuma yang pekak, bisu, tuli dan buta je saja buat-buat bodo piang... hehe..

Ceramah anjuran PKR dan perasmian Pejabat Adun Bakar Arang yang dihadiri orang-orang kuat PKR termasuk Foziah, Zuraida, Exco Kedah, ADUN Sidam dan Dayangku Intan, tapi yang datang hanya ciput jo hehe.. aje giler.. hehe...


ps: makin hari makin banyak bukti yang pakatan dah semakin di tolak rakyat... jadi kesimpulannya kawan-kawan.. TOLAK PAKATAN RAKYAT YANG RAKUS DI PRU13 NANTI... ITU WAJIB!!!!!

tq jawa bernam

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...