Isnin, 17 Disember 2012

CUKAI PINTU NAIK 10 KALI GANDA DI SELANGOR.. WAHH!!!

so aku malas la nak sembang lebih-lebih.. cuma nak tanya kepada penchacai jibraun.. adakah anda suka cukai pintu dinaikkan... kata berkebajikan.. tapi ni dah jadi berkebajingan ni.. menyusahkan rakyat.. dah macam kemaruk duit dah aku tengok perangai kerajaan pr kat selangor ni.. cakap kemain power.. tapi habuk.. menyusahkan malah nak menganiaya rakyat dah ni...

SATU JE SOALAN... OII PENCHACAI JIBRAUN... KORANG SUKA KER? KALAU KORANG TAK SUKA SILA BUAT DEMO KAT MB... kepala bana punya pakatan.. burukkan bn kemain hebat.. tetapi aku rasa lagi iblis depa ni memerintah... nak ke puak-puak ni memerintah malaysia... khak pui...

korang baca seterusnya disini klik

ps: makin hari bukan ditambah baik tetapi mengambil kesempatan la pulak.. memang puaka bai..

FITNAH PDRM, kantoi lagi pakatan jibraun!!! pui..

punya la dah sampai takde modal nak jaja, akak ni jadi mangsa, gile babi betul perangai penchacai dan seangkatan dengannya kan... perangai mengalahkan jin aprit... pui.. akhirnya mereka sudah kantoi... keh keh... tu la niat jahat tak kemana... tapi penchacai tegar anggap cerita ini betul oooo...

kita lihat komen penchacai tegar yang memang ngoi...
lasid ameden - woi ni betullah.. mana ada tipu.. umnongok je tak faham.. kami pakatan sentiasa maksum tau tak.. tolonglah.. kami para penyokong pakatan tetap mempercayai cerita ini walau ia bohong.. full stop..

SO APE DE HAL KALAU PERANGAI BAGAI PUAKA TU MEMANG ADA DEKAT PENCHACAI DA...

ps: apa lah nak jadi.. asik cari modal fitnah je memanjang... huh

ALKISAH, AHLI KERAJAAN YANG GAMBARNYA DI PHOTOSHOPKAN..

berlaku di negara china dimana ahli kerajaan yang sepatutnya melihat keadaan jalan raya... nak kerja mudah sebab malas nak pergi banyak tempat kot.. tu pasal arah supaya gambar mereka tu diedit supaya nampak mereka buat kerja la.. hehe... sekali kantoi da... apa punya designer da... keh keh..

ini gambar asli...

yang ni gambar edit konon lawat tempat jalan baru nak buat.. haha..

yang ni pulak gambar edit untul troll 3 orang ni hahaha..





yang ni tak leh blah hahaha

ps: ala kat malaysia pun ada apa... kasi edit gambar dan masalahnya gambar tu yang mereka jaja ibarat gambar betul...kemain para penchacai suka kata gambar tu betul keh keh.. (gambar anuar ibrahim mengerjakan haji yang diedit tu.. ala.. perasankan.. hehe)

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...