Selasa, 18 Disember 2012

BILA MODAL MEREKA DAH BASI.. MEREKA NAK LAGA-LAGAKAN PM DAN TPM PULAK.. pui

perangai tak sudah-sudah setan-setan yang dah kehabisan modal pilihanraya. so mereka nak laga-lagakan lah pulak pm dan tpm kita... alah kalau taktik komunis camni siapa lagi mastermind dia beb... takkan korang tak faham... dia dah kronik idea dah tu nak tawan putrajaya... otak dah tepu pikirkan macamana lah nak pekena bn pru13 nanti ni... hehe.. jadi kawan-kawan.. inilah masanya kita tolak PAKATAN RAKYAT...

ps: bila musuh dah kekurangan peluru.. inilah masanya kita semua membelasah tanpa belas kasihan dan tanpa peduli kalau mereka merayu... sebab ibarat melepaskan anjing tersepit... KITA LUNYAI CUKUP-CUKUP PAKATAN, SEBAR-SEBARKAN KAT SEMUA....

MEREKA KATA BN AKAN KALAH TERUK PRU13 NANTI... INI KAJIAN MEREKA.. JOM TENGOK!!!!!

ok la bagi chan la mereka syok kejap kan.. hehe.. pakatan jibraun punya ramalan.. katanya mereka akan menang 2/3 bila pru13 nanti.. erm ok.. mereka kaji guna sinar harian kot.. hehe tak pun guna harukaka.. so nak sedapkan kedahak kepala bana mereka so mereka updatekan carta hits ini untuk penchacai penjilat air liur ketua-ketua mereka.... hahaha...

OHHHH TAKUTTTNYER I.....

ohh ramalan dari page FB Kami Boikot Buletin Utama TV3' rupanya wakakaka...

TAPI YANG BUAT RAMALAN INI DIA DAH LUPA REALITI YANG TERJADI.. MEH KITA TENGOK GAMBAR DIBAWAH... HIHIHI







sebahagian gambar diseluruh malaysia apabila pakatan rakyat anjurkan ceramah dan wacana dan macam-macam lagilah.. anda nilaikan???

ps: ada berpuluh-puluh lagi gambar apa yang pakatan anjurkan dah semakin kurang orang amek tau.. yang ramai hanya penchacai tegar penjilat sup selipar je yang sanggup lakukan apa sahaja... hehe.. jadi kesimpulannya anda boleh fikir dan anggap kajian dari page fb tu karut dan syok sendiri je bai.. hehe... 

sebelum tu kita baca apa kata penchacai paling tegar dan totok
lasid ameden - woi umnongok, korang tak faham-faham ke, pakatan adalah yang terkuat dan paling terhebat.. biarlah apa pun kajian dari mana-mana pihak.. pihak kami je yang betul.. orang lain tak leh pakai.. tau ka.. so korang kena faham pakatan akan menang pru 13 nanti.. bye-bye umnongok.. 

jawapan aku
penyakit angkuh... pui

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...