Isnin, 24 Disember 2012

DAH PERTIKAI AIR MINERAL ADA LOGO BN PULAK... CHAIT!!!

hehe, pkr ni dia buat lawak spastik kot, dah mungkin tak da isu dah nak buat.. so air mineral pun leh jadi isu negara.. wakaka... kenapa tak boleh ke.. tapi botol air mineral yang ada gambar atuk nik aziz kenapa tak pertikai? boleh pulak.. ai macam-macam.. nampak semua tak betul kat bn ye.. cit..


ps: air mineral gambar anuar ibrahim, karpal sink, lim guan eng dan mahfut omar buat le.. kami bn takkan pertikai punya... hehe.. kalau boleh sila buat sekali air mineral yang ada gambar china doll, gerenti laku lor.. hahaha..

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...