Khamis, 28 Februari 2013

salleh yaakob pun dulu pernah sokong nik aziz!! ooo yang ni takpe.. yes yes..

mentaliti pekakas dap sekarang, kita nak di puji sahaja sepanjang zaman, sekiranya ada sesiapa yang berani kutuk dan perli kita, kita pulaukan dia.. malah kita boikot dia, kalau boleh kita malukan dia sampai dia tak mampu lagi nak kutuk atau mengkritik kita.. sebab sekiranya kita didalam pakatan rakyat.. kita adalah termaksum, tiada siapa boleh dan mampu nak lawan kita... inilah realiti.. ada faham semua rakyat melaysia..

ITULAH KEADAAN SEBENAR... PUJI YES.. SANGAT BOLEH.. KRITIK.. OHHH TIDAK SAMA SEKALI.. KAU KAFIR, KAU AKAN TERIMA BALA BILA BERANI MENGKRITIK PAS... DAP DAN PKR... ADA FAHAM UMAT MANUSIA... SIAP LAH GENG-GENG AKU AKAN PEDAJAL KAU... 

ini terjadi kepada penghibur dan pelawak terkenal, abang salleh yaakob dah nak bersara dari dunia hiburan kerana video ini.. sebabnya dikecam hebat oleh penyokong pakatan rakyat!!! ek eleh, mengelabah lebih la pekakas dap ni... apa korang ni tak boleh kena perli ke.. wak lu lah... 



dan pekakas dap dulu pernah puji melangit beb salleh yaakob sebab video kat bawah ini.. kira meniru gaya percakapan nik aziz.. hehe.. wah itu memang disukai pekakas dap beb.. puji boleh ye, kritik jangan, haram, mentaliti apa ni????



ps: AKU RASA PENGIKUT PAKATAN SEKARANG DAH SAKIT OTAK, YA BETUL DALAM ALAM MAYA MEREKA KAWAL SELIA HAMPIR 60% TAPI HARUS DI INGAT, SILENT ARMY AKAN AJAR KORANG CUKUP-CUKUP PRU NANTI, HARAM JADAH, APA CERITA KALAU KRITIK TAK BOLEH.., DEMOKRASI OPAH KAU!!! BUAT SALLEH YAAKOB, JANGAN PATAH SEMANGAT, BUKAN MEREKA SEPENUHNYA RAKYAT MALAYSIA YANG 28 JUTA NI SEMUA PENYOKONG PAKATAN, APA DIAORANG INGAT DIAORANG NI TUHAN KE... SIALAN ANAK HARAM...

sumber klik sini

UTUSAN MALAYSIA MERAHSIAKAN GAMBAR INI KEPADA UMUM!!! REALITI CERAMAH DI BANGI SEMALAM!!!

aduihai.. dah tentu lah puak-puak pekakas dap anggap utusan malaysia tak hebat macam akhbar harakakukakau!!!.. hehe.. mana taknya.. letak kat muka depan akhbar utusan tu gambar ceramah pakatan di bangi semalam!!!!.. mana lah pekakas dap nak letak muka ni..

ayat yang biasa dengar oleh pekakas dap yang kira macam hero hindustan tu...

"inilah buktinya umno akan ditumbangkan" rakyat bersama kami.. ramai lagi rakyat akan bersama kami!!!!! apa betul ke ni pekakas dap oiii... korang bercakap ikut keadaan semasa ke atau ikut kata hati yang lara... haha..

aku malas lah nak buat troll lagi.. makin parah penyakit sasauisme geng-geng pekakas dap nanti beb.. mau kena rasuk saka kang.. hehe.. ye lah.. utusan tak keluarkan gambar ni.. adui.. jom tengok...

penuh je kerusi.. ramai.. je kenapa dalam utusan tak keluarkan gambar ni kenapa.. kenapa... eh eh lupa la wei.. ni adalah gambar ceramah zul nordin da.. hehe.. jangan mara aa.. 

yang betulnya memang utusan tu bagi gambar benar lah ni.. ek eleh pekakas dap oii.. takkan ni sembang berdegar.. ai.. takkan macam ni sembang nak tawan putrajaya... hahaha.. dalam hati mesti kata, "haram jadah tak ramai pun"
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ramainya..... ceramah dibangi ni beb..

Ceramah pakatan pembangkang di Padang Awam Bandar Sri Putra 5, di sini malam tadi berlangsung dalam keadaan hambar dengan dihadiri sekitar 50 orang sahaja. 

Ternyata ceramah yang diadakan bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) itu tidak berjaya menarik kehadiran ramai ahli parti itu dan penduduk setempat.

Ceramah oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bangi, Dr. Shafie Abu Bakar dan ADUN Kajang, Lee Khim Shee juga tidak berjaya menarik perhatian kira-kira 2,000 penuntut Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS), Bandar Baru Bangi, milik kerajaan negeri Selangor yang tinggal di asrama tidak jauh daripada padang itu.

aku nak bagi tau, orang angkuh kena bagi satu pelempang yang lagi atas dari angkuh.. nak tau apa.. iaitu kebenaran... kebenaran adalah satu perkara yang sangat pahit untuk ditelan oleh geng-geng pekakas dap.. sebab sekarang ni mereka dah cukup sentap.. sentap yang kalau tegur mau dibagi penampar siam beb.. hahaha.. dah-dah kalau kita tanya... -bang ramai ke orang datang ceramah pas semalam???? lepas korang tanya soalan tu baik lari... kang tak pasal-pasal kena slam macam wresling kang... muahahahahahaha.... jangan mara aaa... saja usik-usik pekakas dap...

ps: sekarang ni geng-geng pekakas dap dah mengalami satu penyakit sasauisme yang sangat teruk, dan terbaru.. kecaman mereka yang bertali arus kepada salleh yaacob (pasal video yg sangat menyakitkan hati pakatan rakyat), dan membuatkan beliau dah nak bersara dari dunia seni.. apa cerita demokrasi cara diaorang ni... tapi pesan aku lah, kita jangan takut dengan mereka ni.. kita lawan sampai mereka faham apa itu demokrasi... FIGHT!!!!!!

ceramah pakatan rakyat di pandan indah pulak mengumpul hampir 3,000 orang!!! masak!! masak!!

ak ak, so so sor ry, aku tergagap sebab terkejut, terkejut yang amat sangat dengan info yang aku dapat ni.. maksudnya pakatan rakyat tetap gempak beb.. mana tak gempak.. ceramah anjuran mereka di pandan indah mengumpul seramai 3,000 penduduk setempat malam semalam... hebat!! hebat!!.. pekakas dap cukup gembira hal ini.. sila dengan hormatnya say yes yes yes... dengan kuat... mulakan sekarang.. hehe

eh.. ni bukan gambar sebenar.. sekadar hiasan.. huhu..

itulah yang terjadi sekarang bro, ceramah mereka buat, mana-mana.. dah tak dapat sambutan.. aku pelik gak, dalam alam cyber pekakas dap bukan main suka kata mereka yearghh pakatan rakyat memang kuat dan kompem umno tumbang... tapi yang peliknya.. korang tengok je lah gambar bawah ni ye.. biar gambar berbicara...

apalah yang dicanang oleh speaker tu ye.. hehe, majlis dah start tapi setakat kerusi je ni camne.. 


tunggu lagi orang, kata speker tu, kita tak bley sitat lagi.. manyak malu saya.. kulang olang.. hehe

bila penuh ramai gini je mampu kumpul.. ades.. kesian.. 

ps: jadi kepada rakan-rakan, percaya lagi ke dengan pakatan rakyat???? hehe.. lupakan jelah, krelebiliti mereka dah semakin teruk.. banyak dah bukti ceramah mereka dah kurang orang datang.. sebab apa ek?????

sumber RMK

keh keh, harakah dah pandai main syko lah!!! keh keh...

aku tau kenapa jadi macam ni..

1. sebab modal-modal pilihanraya dah makin kurang
2. konon nak lagakan umno dan parti komponen..
3. strategi cywar yang konon boleh memerangkap umno...

keh keh keh punya pelawok dah harakah ni, wartawan tak buat researce dan rasanya dah pening modal-modal untuk bumb pilihanraya dah tak dop.. haha... pening-pening... betul ke harakah... keh keh.. mesti pekakas dap menjerit sakan ni sebab propaganda harakah ini hanya bagi pekakas dap je percaya.. haha... pelawok-pelawok..

ni link dia klik sini untuk membaca

adakah kau nak bergurau dengan aku ke apa????

nak percaya dengan harakah?? baru-baru ni sudah kantoi buat cerita fitnah, bila kantoi takut kena saman.. hehe.. tarik balik artikel tu... ini semua poyo haha



ps: tolong guna modal lain boleh.. hehehe...

Rabu, 27 Februari 2013

aku puji menifesto pakatan rakyat!! telus bro!!!

gula-gula da.. biasa da, nak lawan bn kenalah lagi bagus.. masa mereka umumkan, bukan setakat pekakas dap yang suka, malah spisis melopong yang biasa kena tipu pun menjerit-jerit macam orang kena sampuk sindrom sasauisme.. hehe..

Manifesto Pakatan Haram merupakan janji manis yang tidak akan mereka tunaikan. Rakyat harus sentiasa ingat hakikat bahawa pakatan haram menyediakan gula-gula sekadar untuk menipu jiwa rakyat. Mereka tidak pernah berhajat untuk menunaikan manifesto tersebut. Oleh itu, mereka boleh dengan senang senang hati menjanjikan bulan bintang dan matahari untuk rakyat.

semua boleh janji.. hehe

 YES YES YES... kehebatan menifesto pakatan rakyat.. haha


ANALISIS


1) Caruman Wanita dan Bantuan Warga Emas

Mahu dilaksanakan di peringkat persekutuan, namun tawaran sebegini telah ada pada Manifesto PR Selangor pd PRU-12 namun adakah terlaksana?

Mencarum takaful RM2,500 utk warga emas, memberi elaun ibu tunggal dan memberi elaun khas kepada suri rumah, sudah hampir hujung penggal, mana pelaksanaannya?

Peringkat negeri pun tak terdaya, inikan pula peringkat persekutuan!

2) Islam Agama Persekutuan- Di mana Hudud?

Apakah selama ini BN tidak menjunjung Islam sebagai agama rasmi persekutuan?

Persoalan utama, di manakah pelaksanaan huhud yg dicanang-canang oleh PAS? Tiada langsung komitmen ke arah pelaksanaan hudud disebut dalam manifesto ini, adakah PAS terpaksa melupakan asas perjuangan mereka dek kerana tekanan dari DAP dan PKR?

Semua maklum, pertelagahan isu hudud dalam PR sangat kronik terutama antara DAP dan PAS! Akhirnya, PAS terpaksa mengaku kalah!

3) Gaji Minimum RM1,100??

Apakah PR terlepas pandang bahawa komitmen ini sedang dalam proses pelaksanaan. Kementerian Sumber Manusia bersetuju melaksanakan gaji minimum pada kadar RM900, kadar yang berpatutan mengikut kemampuan industri, apakah PR semberono menaikkan kadar kpd rm1100?

Gabungan Dewan Perniagaan dan Perindustrian Cina Malaysia pernah menyarankan sekiranya kadar minimum ditetapkan tinggi ianya akan membawa kesan negatif kepada perniagaan dan boleh menyebabkan gulung tikar.

Tidak gentarkah sokongan Cina hilang wahai pemimpin PR?

4) Tawaran 'Hapuskan' dominan!

Projek Lynas, projek RAPID di Pengerang, 1Malaysia Development Berhad (1MDB), konsesi-konsesi tol, Syarikat Perumahan Negara Berhad dan PTPTN adalah antara yang ditawarkan untuk dihapuskan sekiranya mereka berkuasa. Tawaran mereka ini hadir tanpa sebarang mekanisme yang jelas! Kata mahu mewujudkan 1juta peluang pekerjaan namun segala projek dan agensi yang dikatakan 'milik kroni BN' hendak dihapuskan, apakah nasib-nasib pekerja di situ? Adakah ini dinamakan 'Kerajaan Rakyat'?

Ingatan buat PR, jangan terlalu buas menawarkan pelbagai penghapusan, takut nanti, rakyat sendiri menghapuskan kalian!

5) Hapus dan Batalkan AES

Ini adalah tindakan populis! Siapa kata tiada pendekatan pendidikan dan amaran berkenaan keselamatan jalan raya selama ini? Apa pula method pendidikan dan amaran berkesan yang hendak dicadangkan PR? YB TG Nik Aziz, apakah pula ilmu yang hendak diajar apabila kes salah laku lalu lintas ini boleh 'dimaafkan'?

Soal ratusan nyawa hilang di jalan raya, memandu melebihi had laju serta melanggar lampu isyarat, tindakan ini sebenarnya menunjukkan PR tamak kuasa hingga hilang nilai nyawa rakyat jelata!

6) Perumahan Selesa?

Di Pulau Pinang, Laporan Audit Negara mendapati tiada langsung rumah selesa mampu milik dibina. Malahan, golongan berpendapatan sederhana didapati sukar membeli rumah kerana purata harga rumah dijual pada RM400,000 ,RM600,000 dan RM 1juta. Di Selangor pula, Projek Datum Jelatek adalah bukti jelas komitmen PKNS telah jauh songsang dari matlamat asal penubuhannnya. Harga dari serendah RM700,000 kepada jutaan ringgit, inikah terjemahan 'rumah selesa mampu milik' oleh PR?

7) Turun Harga Kereta

Kata hendak tingkatkan kualiti pengangkutan awam supaya rakyat tidak lagi bergantung kepada penggunaan kereta, namun dicadangkan juga harga kereta turun supaya rakyat mudah beli, di manakah fokus pelaksanaan PR ini?

Kemudian, dalam tawaran PR kali ini, langsung tidak dinyatakan komitmen untuk meningkatkan kualiti jaringan trafik dan lalu lintas, bayangkan apabila harga kereta turun rakyat mudah beli, apa akan jadi pada jaringan lalu lintas yang sudah sedia padat ini? Tambah masalah baru adalah hobi PR!

Seperkara lagi, menggalakkan rakyat berhutang atas liabiliti kerana semurah mana pun harga kereta, kereta masih satu liabiliti ! Ini ilmu apa pula yang hendak diajar kepada rakyat ?

Atau, pemimpin PR sudah berangan-angan hendak menempah semula Toyota Camry 2.4 sebagai kenderaan rasmi mereka, akibat kempunan satu ketika dahulu.

Sahabat 1Malaysia, walau apa yang dicanangkan, berpeganglah kepada pesanan seorang pemimpin PR, Tan Sri Khalid Ibrahim bahawa ‘manifesto bukanlah satu perjanjian’ akibatnya intipati ‘”Manifesto Bukan Janji’: Pakatan Hancurkan Rakyat” HANYALAH retorik, populis dan tidak jelas hala tujunya!

ps: biasalah kena ingat tagline ni beb "MENIFESTO BUKAN JANJI" itu mb selangor yang cakap.. dia yang ajar.. supaya janji yang tak tertunai itu adalah menifesto bukan janji...

klik sini serius panas
klik sini lagi panas

ceramah pas di felda bukit rokan, negeri sembilan, mengumpul 5,000 penduduk setempat!!! perghhh

adus, macamana ni bn negeri sembilan oi.. gusar beb melihat hal ni, ceramah anjuran pas sekarang dekat sinun dah tahap gempak siut... kalau kumpul setakat 3,000 - 5,000 petik jari je sekarang beb.. tu yang aku rasa patut pekakas dap bergembira... dan patut senyum sampai ke telinga.. ye lah.. harapan nakkan anuar ibahim jadi pm bakal terlaksana nanti... yaribba yaribba....

boleh pengsan ooo bn kalau macam ni oii.. gasak, gasak... tapi gambar ni hanyalah hiasan je jang.. haha..

maaf, maaf, info yang aku dapat sebenarnya... bukan 5,000 orang, bukan 3,000 orang dan bukan 1,000 orang... tetapi....hanya 30 orang je... 

lokasi di felda bukit rokan

mak aih.. takkan lah teruk beno ceramah pas sekarang... kalau dulu kumpul 3,000 takde hallah.. sekarang? jawapan aku... tulah.. pemimpin pas terlalu angkuh, terlalu memeluk erat dap.. sampai anggap dap pulak pembela Islam, gile ke ape? sampai agungkan dap yang terang-terang menghina Islam tak hormat Islam..dan siapa yang buka mulut harap kalimah Allah digunakan untuk orang kristian, bukankah lim guan eng!!! tapi pemimpin atasan pas.. jadi syaitan bisu... semua ini kerana apa beb... kerana putrajaya... bayangkan situasi macam ni nak angkat pas sebagai pejuang Islam... erm erm.. lupakan jelah ye... 

masksudnya kesedaran orang ramai tentang pas yang rosak semakin ketara... bukan nak cakap lah.. banyak dah bukti bagi tunjuk dekat semua yang ceramah-ceramah pas dan pkr semakin kosong, kosong, kosong... kesedaran orang melayu tidak boleh dihalang, hanya pekakas dap yang otak kat lutut je menganggap pas adalah pembela Islam.. tolak pas, pkr dan dap... 

ps: kuasa rakyat sebenarnya nakkan pakatan rakyat pelingkup.. percayalah.. itu yang terjadi sekarang...

sumber klik sini

virus "T" merebak dengan ganas di kelantan!!!!

kadang-kadang nak terlalu yakin pun rasanya susah nak jawab..terlalu rasa sempurna pun payah juga, walau apapun teruskan perjuangan bn, tetapi rasanya rakyat kelantan ada jawapan.. bukan semua yang rasanya terus menerus dengan parti pas.. ada juga yang inginkan perubahan..

AYUH ORANG MUDA KITA KASI TUKAR....




ps: kuatkan barisan dan kita serang habis-habisan... :)

sumber klik sini

ceramah dato' hassan ali yang kosong-kosong!!!!

adus... pekakas dap.. sila say yes yes yes.. dan kalau boleh bangun dan jerit kuat lagi... kalau boleh juga biar satu kampung dengar.. almaklumlah... pas sekarang dah power.. lebih power dari power supply.. dan lagi power dari power rangers... muahahahahahahahaha...

ish tak baik gelakkan orang.. nanti ada orang terasa... hehe.. sebelum nak tanya, dr rani tak terasa hati ke bila ceramah dato' hassan ali malam tadi di meru penuh orang, hampir 1000 orang memenuhi kawasan ceramah.. dan dikatakan tapak ceramah terpaksa ditukar sebab ada unsur sabotaj... hehe.. kenapa sudah goyang ka??? kamon cecei.. rakyat mindanya dah berubah, yang tak ubah-ubah adalah pekakas dap yang tidak ada nilai sekarang ni, kerana mereka nak putrajaya saja.. apa semua mereka jual.. apa dehal bro.. janji mantera putrajaya

putrajaya
putrajaya
putrajaya
putrajaya
putrajaya
putrajaya
x100 kali, amalan harian sebelum jadi cecei.. haha

walau apa pun terima kasih buat rakan blog gerakan timur kerana gambar-gambar dibawah ini... memang sasau pekakas dap melihatnya... muahahahahaha......





ps: mesti lepas ni pekakas dap jadi pening, muntah hijau.. sebab kalau nak dibandingkan dengan ceramah khalid samad di shah alam baru-baru ini, ibarat tiang letrik dengan spanar.. hehe.. jangan mara aaa nanti kena jual... hehehe

tahniah khalid samad, ceramah anda hampir 3,000 hadir!! gempak beb!!

rupa-rupanya taring khalid samad tetap umphh... tetap power dan tetap ada sengat, mana taknya ceramah dia buat full pack orang datang, sampai kerusi pun tak cukup.. gile gempak beb khalid samad... mau tersenyum lebar para pekakas dap bila tengok ni.. ye lah mesti diaorang kata... hahaha... padan muka umno kata para pencecei tegar aka pekakas dap... sambil gelak sengsorang....

perghhh cetengok cetengok... ramai kan... tapi tulah ni sekadar gambar hiasan... jeng jeng

yang sebenarnya gambar ceramah tu dekat bawah ni.. 

ramai tak beb? kan 3,000 orang tu... penuh tu..

amacam?, ada mata melihat, ada telinga mendengar ada hidung kasi bau.. dan kenyataan kasi sebar-sebarkan, parti-parti syatan bisu ini akan ditelanjangkan rakyat pada pru13 nanti.. sebab apa.. alah senang je nak kobarkan, cerita kiri kanan pasal Islam tetapi sanggup gadai Islam sebab matlamat ke putrajaya perlu dicapai.. alangkah bodohnya kita tak langsung sedar permainan jahat dap dan anwarisme.. dah berbakul kebenaran dihebahkan... tetapi ada juga masih susah nak terima kenyataan... yang pas adalah pekakas dap... bak kata hassan ali.. pas sekarang dipenuhi parasit jijik yang tidak peduli langsung hal ehwal orang Islam, yang diaorang bangga bila ajak azhar idruz datang buat ceramah dan kata tengok betapa ramainya orang datang, kerajaan negeri terus menyokong dalam berdakwah.. ya betul.. tetapi dalam diam nak tunjuk Islamik, habis harta orang melayu dikebasnya untuk cina dap... didiamkan saja bila rumah urut dan pusat pelacuran bersepah... dibisukan mulutnya bila kalimah Allah dipermainkan, dibutakan hati bila orang susah dan miskin tidak dibela di selangor... 

ps: pemimpin dayus macam ni korang nak percaya dia jaga Islam????????? lupakan jelah.. pekakas dap tetap pekakas dap.. mereka ni tetap dengan matlamat.. putrajaya.. putrajaya...

sumber klik sini

Selasa, 26 Februari 2013

MEMANG KEPARAT CYBERTROOPER PAKATAN RAKYAT!!! TAHAP ANJING!!!

korang takkan tak tau geng-geng cyber trooper pakatan.. akan buat apa saja demi menghalalkan matlamat mereka, memburukkan kerajaan dan ds najib. TERBARU... facebooker king jason dengan slumber badaknya guna karya pengamal jurufoto dan digital art (manupulasi foto) terkenal di malaysia iaitu KUKUBESI.... 

menggunakan karya seni orang untuk fitnah ds najib dan kerajaan adalah satu perkara paling bangsat... apa dia ingat bila guna karya seni orang, DAN MATLAMAT MENGHALALKAN CARA???? geng-geng cyber trooper pakatan dah jalankan tugas kotor diaorang beb... dan diaorang dah terdesak buat apa saja demi nak tarik orang percaya... dan sekarang kita lihat sendiri... BETAPA BANGSAT DAN SIALNYA cybertrooper pakatan... 

BEB TOLAK PAKATAN.. SEBAB MEROSAKKAN... 


kalau tak kepala hotak bangsat bukan pr namanya... inilah dia didikan pekakas dap yang matlamatnya PUTRAJAYA.. SUNGGUH MEMALUKAN... HARAMJADAH!!!!

ps: maaf bro kukubesi.. saja up cerita ini untuk menyedarkan.. dan bukan nak bakar.. saman je manusia macam ni... 

sah dap akan menang besar pru13!! mb selangor adalah ZAIRIL KHIR JOHARI @ CHRISTOPHER ROSS LIM!

sebelum tu nak tanya dekat pekakas dap lah.. apa dah tak de ke pemimpin pas lagi? ai takkan nanti kerusi untuk pas di selangor nanti sikit kot dari dap.. aih.. pas tak rasa tergugat ke, pas kata mereka hero, ni kira hero tahap telur dikemam lah ni... oh...

ura-ura khir johari, melayu dalam dap.. akan menjadi menteri besar di selangor, itu sekiranya pakatan rakyat menang lah.. ada ura-ura juga pakatan memang akan menang besar dekat selangor pru13 nanti.. itu kajian dari mecei sana lah yang aku dapat tau.. haha..

kepada pekakas dap yang hensem.. dap parti racist tu.. lagi banyak kerusi dari pas.. dan buatkan melayu Islam macam keldai... adakah anda rela?.. haha.. soalan cepu emas tu.. mana maruah kau pas? hehe


sungguh memualkan bila melayu pas dan pkr tidak sedar yang permainan kiasu sebijik macam singapura buat masa dulu dekat orang melayu masa dulu... mereka lunyaikan jiwa-jiwa melayu sampai melayu jadi weng otak dan menganggap cina lagi baik dari melayu itu sendiri.. nah.. apa jadi sekarang.. sampai orang melayu singapura tidak mampu jadi kuat.. nak bersuara... erm.. minta maaf la brader...

korang kena faham, mangkuk-mangkuk ayun pekakas dap ni bila dah jadi kacau bilau dekat umat melayu sampai tidak dibendung dan masa itu mereka sedar kena main... yang pejuang yang sanggup mati untuk dap korang ingat mereka akan kemana masa itu?.. cap cap ayam ni masa time sekarang je jaguh.. bila melayu tak terbela.. muka dioarang jangan harap kita nak tengok lepas tu...diaorang dah berjaya dengan misi diorang beb!! itulah spisis pekakas dap.. hati-hati...

nak sembang kuat berdegar-degar tapi jadi hamba kafir.. wahat a shame.. pui

Namun kali ini DAP telah bersedia, Guan Eng telah menyediakan calon Melayu DAP  di Selangor dengan hasrat untuk melantiknya sebagai Menteri Besar  apabila DAP memenangi kerusi terbanyak.  Zairil Khir Johari akan dilantik sebagai Menteri Besar Selangor  apabila DAP menang besar dan pakatan haram memerintah.

baca seterusnya  rakyat merah kuning

ps: memalukan bila sebut pasal pejuang tetapi sanggup biarkan bila melayu Islam hilang kuasa dan hanya menjadi boneka.. memalukan... memalukan...

dah diugut pulak sebab 81 orang masuk UMNO!! politik radikal dah bermula????

kata amalkan demokrasi!! kalau penyokong sendiri tak percaya dengan parti yang dulu mereka juangkan.. dan mereka dok tatang bangai minyak yang penuh... sebab ketidak percayaan mereka terhadap parti pas dan join umno.. ai sampai tergamak nak ugut-ugut cara samseng ker..


Salam semua...

Apabila kita kata penyokong PAS ni samseng dia tak mengaku. Tapi itulah realitinya apabila beberapa orang bekas ahli PAS yang keluar parti dan menjadi ahli UMNO telah diugut. Kisah ini berlaku semalam di Bukit Cempedak, Jerong. Di kampung tersebut lebih kurang 81 orang telah keluar parti PAS dan menjadi ahli UMNO sehingga membolehkan satu cawangan baru UMNO ditubuhkan iaitu UMNO Cawangan Bukit Cempedak.

Ikuti petikan laporan polis yang dibuat oleh mangsa.

Bertarikh 25.2.2013 jam 9.29 malam. Mangsa bernama Ramly bin Abdullah (53 tahun) merupakan ketua kumpulan bekas ahli PAS yang menyertai UMNO menyatakan bahawa ketika dia bersama keluarga berada di rumah telah didatangi empat orang yang dikenali sebagai Di Pok Loh beserta dua orang adiknya yang dikeali dengan nama Lan dan Man serta seorang lagi suspek bernama Mamat bin Musa (penyokong PAS). Suspek telah memanggil mangsa keluar dan telah bertindak memarahi mangsa kerana telah keluar dari PAS dan telah menjadi pengerusi penaja penubuhan cawangan UMNO Bukit Cempedak.

Suspek telah bertindak mencekik leher mangsa dan  mengeluarkan kata-kata ugutan untuk membakar rumah dan membunuh mangsa ekoran perselisihan fahaman parti yang berlaku. KLIK SINI

Kejadian disaksikan oleh isteri dan anak-anak pengadu. Kejadian berlaku ekoran 81 orang ahli PAS dari kampung berkenaan telah keluar dari PAS dan menjadi ahli UMNO pada 4.1.13 di kediaman MB Terengganu. Kejadian itu telah menimbulkan kemarahan ahli PAS yang lain...

ps: kepada rakan-rakan bn, lawan habis-habisan puak-puak pekakas dap ni.. mereka akan lakukan apa saja walau agama digadai...

sumber klik sini

MAJLIS ANJURAN MCA SEMAKIN MENDAPAT SAMBUTAN, sambutan majlis tahun baru cina di sec 17 petaling jaya.

Majlis Sambutan Tahun Baru Cina anjuran MCA PJS bersama MCA PJS dgn kerjasama erat persatuan-persatuan cina Petaling Jaya yang diadakan si section 17 Petaling Jaya pada 24 februari 2013... program yang dikawal selia oleh Datin Wong Fong Leng drpd MCA PJS telah berjaya menarik lebih 2000 orang penduduk setempat mendekati serta beramah mesra bersama pemimpin-pemimpin mca. kehadiran Senator Dato' Donald lim, Raja Dato' Hanipuddin selaku Pengarah Jentera PRU Dun Taman Medan serta ramai lagi pemimpin-pemimpin komponen BN hadir telah memeriahkan majlis ini.







ps: tahniah Raja Dato' Hanipuddin dan Datin Wong Fong Leng, pemimpin macam ni yang harus diangkat sebagai calon pru13 nanti.. ramai penduduk terutama di taman medan dan disekitarnya.. sangat kenal dan tahu mereka berdua ni memang kuat bekerja untuk kemenangan barisan nasional di parlimen PJS.... dan tak lupa jentera bn di pjs yang tidak pernah kenal erti penat dalam menjalankan tugas yang dipertangungjawabkan....

kita nak cari pemimpin yang sentiasa bersama rakyat.. bukan macam pkr, dap dan pas yang sentiasa tabur janji tapi sampai sekarang habuk pun tak de perubahan... 

UNDI BN RAKYAT SEJAHTERA.... ajak satu keluarga undi bn...

konvensyen pakatan rakyat mengecewakan pas..!! jom tengok riak wajah nik aziz!!!

adakah pakatan rakyat dalam keadaan yang kritikal sebenarnya.. biarkan gambar berbicara.. biarkan rakyat Malaysia termasuk pencecei tegar aka pekakas dap yang taksub.. sebenarnya perkahwinan antara pas dan dap serta pkr ibarat melacurkan pas sahaja.. ini sememangnya dah diakui oleh pemimpin-pemimpin pas sendiri dalam cakap-cakap kedai kopi... memang hati para pemimpin pas terutama kepimpinan ulama dah membengkak dah dengan pkr dan dap, cuma kerana putrajaya sahaja perlu di matlamatkan tujuan mereka.. lepas tu lantak kau lah nak jadi apa...

konvensyen pakatan rakyat di sacc shah alam pada hari isnin (semalam)... rasanya pemimpin pas tau, akar umbi ternyata menolak mereka.. korang tengok je kedatangan orang pr di konvensyen itu berlangsung... tak penuh.. tu pasal gambar close up je banyak... 

kalau akar umbi tak protest, penuh rasanya dengan orang-orang pas hari ini...

PAS AKAN KELUAR PAKATAN.. SEBAB SEMUA MENIFESTO TERBARU YANG DINYATAKAN... TIDAK DIPERSETUJUI OLEH PAS... erk mana hudud? semua ke arah malaysian-malaysian klik sini, tuan dap dan anwar brahim punya matlamat... habislah.. pas dilacurkan lagi.. aduh... 

nape sedih-sedih ni atuk, mesti dalam hati membengkek ni dengan anuar n the gang.. hehe..

ps: kadang-kadang kesian hadi dan nik aziz ni kena main kaw-kaw dengan anuar ibrahim dan dap.. kesian.. kesian... kesian... kesian.. thah bila lah nak insaf.. buanglah sikap ego tu.. terimalah kenyataan yang pas hanyalah balaci dalam pakatan rakyat... kasihan.. sob sob..

Isnin, 25 Februari 2013

kebenaran di pulau pinang yang takkan dijawab oleh pas... !!!

sembang berdegar-degar.. kata mereka boleh ganti umno.. dicanang 1 kampung kata merekalah paling teragung dari umno... dan mereka nak tanding lagi banyak kerusi dari dap dan pkr, erk.. pemimpin mereka macam ayam sabung ooo bila kritik umno.. sampai boleh terjegil mata ooo kritik umno.. bila buat ceramah, kopiah digunakan untuk kutip derma, ui dah betahun-tahun bai kutip derma.. katanya untuk derma jihad parti..

tapi hakikat yang pencecei pas takkan berani ambil tau.. sebab hal nilah.. di pulau pinang.. haha..


sembang kasi orang bimbang, jawatan exco kat pulau pinang pun pas takde hapah pun.. muahaha... 

patutlah senang benar melayu kena dajal kat sana... hehehe.. pas kata ada aku kisah!! pkr kata alah kita pedajal sikit-sikit apa salahnya.. lepas tu kita salahkan umno.. dekat selangor ni ha lagilah..exco agama Islam diberikan kepada pkr.. pas mentikus mondok je.. jadi hero telo kena kemam.. macam kat bawah ni.. celihat celihat.. hahahaha


ps: telor di kemam dan dipulas dengan mudahnya oleh dap.. tahniah melayu pas dan pkr.. pui..

edisi habislah bn!!! puluhan ribu berkumpul di kedah untuk sambutan jelajah merdeka!! tahniah pr..

tu dia aih, mau tersentap hati mak nak kalau semua dok lihat ni.. uish, hang jangan dok kalut-kalut sangat no.. hang pi tengok dengan mata hang sendiri.. punyalah ramai lautan manusia.. mau gegaq bn lagu ni hang tau ka.. tera pr la ni.. kalau kumpui orang mai ceramah ka, program ka.. bukan nya sikit orang mai.. awat hang ingat aku dok cakap saja ja ka.. hang tengok sendiri la no...

hang jangan buat terkejut no.. hah.. hang tengok ni.. ramai? ya memang ramai tapi ni gambaq hiasan.. hehe

hang takkan tak tau, dalam blog aku ni saja ja, kalau kasi bakaq serah saja kat aku.. hehe.. awat.. ada terasa hati.. aish, aku dok buat lagu ni supaya hangpa tinggalkan teruih pakatan rakyat.. depa ni dah hungkaq dah.. rosak.. punah dah.. lagha.. hehe..

jom kita lihat betapa ramai nak mampuih orang datang untuk sambutan jelajah merdeka di kedah..



PKR Jelajah Merdeka Rakyat di kawasan Dun Bukit Selambau.. kan ramai tu.. eh eh.. hangpa ni..

ps: sebenarnya pas, dap dan pkr sekarang mengalami situasi kejang usus sebab mana-mana program depa dok buat.. kerusi lagi ramai dari orang.. kadang-kadang aku terpikiaq... adakah doa K.O yang pas buat tahun lepas dah terpalit dekat pakatan rakyat.. kuasa Allah menentukannaya.. 

sumber kedahkekl

konvensyen pakatan rakyat di sacc ramai tak hengat orang datang!!!

perghh.. gile hebat.. kerusi pun penuh.. siap jalan jem yang sangat teruk di shah alam pagi tadi.. mana tak power pakatan rakyat buat konyensyen pakatan rakyat di sacc di shah alam.. gempak seh.. menifesto mereka dah buat dah untuk pru13 ni.. cayok, cayok.. mau ramai pencecei akan bangun dan sebut yes yes yes ni.. senyum seharian.. ramai bro.. penuh.. full pack...

eh eh, awat dok snap gambar close up je banyak.. mana gambar full.. eh eh

eh eh, awat snap gambar dari bawah ni.. eh eh..

oho patutlah.. sebab utama tak mau dok snap gambar full, ini lah sebabnya.. keh keh keh

Konvensyen Pakatan Rakyat yang bermula di Shah Alam sebentar tadi dimulakan dengan hambar lapor Antarapos meskipun konvesyen itu membariskan tiga pemimpin utama PKR, DAP dan PAS.

Hanya kira-kira 300 orang mengisi dewan persidangan Pusat Konvensyen Shah Alam apabila Setiausaha Agong PKR Saifuddin Nasution memulakan ucapan, sambil diperhatikan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng dan Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

sumber AIDC
sumber RMK

ps: mereka (pr) nak bagi lagi menifesto yang buatkan ramai pencecei keluar belon kat hidung, hahaha... kemain suka tu.. tapi cecei lupa.. dekat selangor pun sampai sekarang belum tertunai lagi janji.. almaklumlah.. menifesto tu bukan janji.. muahahaha

YES
YES
YES

DEMI PUTRAJAYA!!! DANA SUDAH DISALURKAN!! tahniah pekakas dap!!! yes yes yes

patutlah ramai pak maun dok senyum sorang-sorang dekat kedai kopi, sambil hisap rokok dengan gaya seorang yang mengelamun ke awangan, sambil hirup kopi dengan gaya seorang yang akan jadi kaya!!!!... oho.. patutlah ada trailer baru.. setiap parti ada trailer untuk bawa geng-geng pekakas dap keseluruh malaysia buat ceramah fitnah, giler gempak siut!!!!!

patutlah dengan selamba nik aziz kutuk penerima br1m ibarat ayam dan lembu dapat dedak.. hahaha.. oooo... patutlah makin ramai penyebar fitnah kat alam maya ni... patutlah.. dana dah disalurkan dah..

YES
YES
YES

kaya, kaya, kaya... kalau dapat putrajaya, pekakas-pekakas dap ini akan dapat lagi habuan.. wahh... mana tak gila babas diaorang menyerang dengan membuat cerita fitnah, burukkan umno/bn dengan cerita persepsi.. wahh.... gila hebat diaorang ni.. patutlah bukan main syok diaorang sekarang ni.. muahahaha...



1. 27 June 2011, Ambiga Sreenevesan memberitahu Bersih menerima dana dari dua organisasi Amerika, iaitu National Democratic Institute (NDI) and Open Society Institute (OSI). OSI juga membiayai Amnesty International dan Human Rights Watch.

2. Hayati kata-kata dari Alan Weinstein:-
“A lot of what we (NED) do was done 25 years ago covertly by the CIA.” The National Endowment for Democracy receives its funding entirely through an annual allocation of funds from the United States Congress within the budget of the development assistance agency USAID, a branch of the US State Department.

3. NED berjaya memanipulasi pilihanraya di Nicaragua (1990), Mongolia (1996), Bulgaria (1990) & Albania (1991 & 1992) termasuk mencaturkan Perdana Menteri Slovakia (2002) yang tidak seiring dengan Amerika serta membiayai SEPENUHnya usaha-usaha pembangkang untuk menggulingkan Presiden Hugo Chavez. 

4. National Endowment for Democracy membiayai operasi Malaysiakini sebanyak USD100,000 (RM 317,260). dan SUARAM USD90,000 (RM285, 516). Premesh Chandran, Malaysiakini CEO, merupakan Grantee untuk Open Society Foundations dan melancarkan Malaysiakini dengan dana gran awal sebanyak $100,000 di Bangkok-based Southeast Asian Press Alliance (SEAPA). 

5. Penerima bantuan NED yang signifikan di Malaysia adalah International Republican Institute (IRI), USD802,122 (RM 2,544,670) DAN DITUGASKAN untuk "bekerja bersama-sama Kerajaan Penang & Selangor". 

6. International Repubican Institut (IRI USA) menyediakan bantuan teknikal, latihan, rundingcara kepada parti-parti politik untuk membina kemahiran-kemahiran terpilih dan pengetahuan. Ianya akan disusuli dengan bengkel kepada moderator-moderator parti (pemudahcara) untuk melatih rekrut-rekrut baru parti.

7. Los Angeles Times (Dec 2011) menulis; "Selepas Hosni Mubarak digulingkan, pihak keselamatan Mesir perlu mendapatkan khidmat nasihat rundingcara keselamatan Negara dari suatu kumpulan "international human rights groups) untuk DRAFT apa sahaja hal ehwal keselamatan, dasar dan Perlembagaan.

8. Reuters melaporkan ; "Perlembagaan Mesir digubal oleh Arabic network for Human Rights Information yang dibiayai oleh George Soros melalui Open Society Institute dan National Endowment for Democracy." dan ;-
". . . .the conduct of foreign nations and their relationship with opposition organizations and civil society groups is incompatible within any authentic democratic framework".

9. Dalam konteks Malaysia, Anwar Ibrahim dipercayai mempunyai hubungan yang SANGAT RAPAT dengan Elizabeth Cheney (anak perempuan Dick Cheney). Ianya amat merbahaya kepada Malaysia sekiranya beliau berjaya menjadi Perdana Menteri.

10. Malaysia dinasihatkan supaya mencontohi Presiden Vladimir Putin supaya memperketatkan perundangan berhubung pengoperasian & pembiayaan NGO terutama yang berhubung kait dengan agensi dan badan luar negara. 

ps: ni serius dah tak kisah apa dah ni.. main sebat je walau dana itu dari kafir.. apa nak kisah, matlamat adalah ke putrajaya.. ingat.. putrajaya... YES YES YES... selamat kena jual melayu.. yes yes yes...

klik sini talk with hand

keratan akhbar yang wajib disorok oleh regim khalid gagap!!!

ORANG MELAYU NAK MERATAP?
ORANG MELAYU NAK BERDEMO?
ORANG MELAYU NAK MOGOK LAPAR?
ORANG MELAYU HANYA BERSERAH?

ini lah terjadi, belum apa-apa kita semua dah terang-terang kena jual.. belum lagi pakatan rakyat memerintah.. dah dah time tu ada pulak perdana menteri yang kejanya rosakkan habis apa yang melayu ada di bumi Malaysia ini.. kau nak harap pas jaga maruah orang melayu dan Islam.. korang tanya balik kat diri korang....

ISU DATUM JELATEK.. ADA UDANG DISEBALIK BATU, SELAMAT KENA JUAL MELAYU...

keratan akhbar di singapura

Rupanya sasaran utama Datuk Jelatek adalah pelabur Singapura.

Patutlah beria-ia nak halau Orang Melayu di Flat Columbia.

ps: malangnya kita kerana percaya dengan melayu pas dan melayu pkr.. dan kita biarkan mereka menjadi haramjadah dekat bangsa kita kerana semata-mata nak jatuhkan umno.. seteruk-teruk umno tak de terniat nak gadaikan maruah orang melayu macam ni... hanya melayu pkr dan pas je mampu.. gelaran untuk mereka "PEKAKAS DAP"

klik sini untuk selanjutnya my massa

mana mungkin ceramah UMNO boleh ramai macam ni? aku tak percaya beb!! ini semua edit, edit.. huh

mana mungkin bila ceramah umno boleh jadi ramai macam ni.. mana boleh.. ait ait.. tak logik, dah dah di kelantan pulak tu.. pada 2008 dulu masa pru12, kalau kita tengok kerusi lagi banyak dari orang.. ini betul oo.. mana-mana lokasi ceramah umno.. jangan nak mimpilah nak tarik croud walau 200 orang, tapi pada masa tu lah, zaman dah berubah... itu dulu sekarang lain.. sekarang tahun apa... tahun 2013... time to fight them all....

anda sendiri boleh menilai, apa jadi dekat kelantan sekarang.. adakah rakyat kelantan sememangnya inginkan perubahan.. dah tak tahan dah kot dengan kelentong pas... biarlah gambar berbicara...

lokasi di Kampung Kubang Palas, Wakaf Bharu, kelantan...






Kelmarin, lebih 3,000 orang hadir di ceramah PENDITA anjuran UMNO Wakaf Bharu di Kampung Kubang Palas, Wakaf Bharu. Ceramah disampaikan oleh Pengerusi Biro Agama Nadi Rakyat, Ustaz Rujhan. Turut hadir, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Tumpat, Datuk Rosdi Ab. Aziz.Rakyat Kelantan dilihat berada dalam mood untuk menukar kerajaan PAS Kelantan. Momentum ini terbukti melalui siri-siri ceramah UMNO di seluruh Kelantan sejak beberapa 
bulan ini.

ps: mungkin pececei sedang memikirkan apa alasan aku nak bagi ni... nak kata kena angkut dari daerah lain.. ish takkanlah.. nak kata edit gambar ni lagi lah tak logik.. so baik aku diam.. muahahahaha... pendapat aku, kalau pentabsub pas dah mula sedar.. tinggalkan aje perjuangan songsang pas sekarang... dan tekadkan dalam hati undi bn.. ingat undi bn... kita kasi TUKAR!!!!!

sumber klik sini

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...