Jumaat, 5 April 2013

TU PASAL ZUL NORDIN BLAH DARI BERJUANG BERSAMA-SAMA DENGAN ANUAR IBRAHIM!!!

sebelum tu, apakah pas tidak langsung melihat anuar ibrahim sebagai bapa liberal pertama yang akan menjadi perdana menteri nanti... tetapi walau di sebarkan kebenaran supaya kita sedar siapa dia.. malah orang-orang terdekat dengan dia pun dah tak mau bersekongkol dengan dia akibat tindak tanduk yang agak menjelekkan bila hal umat Islam di usik.. itu lah dia bapa segala licik, liberal dan homo.. erk.. kang ada kena saman lak aku ni.. hehe..

anda mempunyai otak di kepala dan bukan otak dilutut... sepatutnya berfikir.. layak kah dia ini menjadi perdana menteri ke-7

 sebarkan
sebarkan

ps: bukti besi tak sahih kata hadi awang... apa kejadahnya samdol punya ahli politik sanggup bekerja sama dengan insan yang rosak pemikirannya... 

sumber gap

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SALAH GUNA MEDIA SOSIAL - SKMM SERBU 11 LOKASI RAMPAS TELEFON BIMBIT DAN KOMPUTER RIBA #viralhancing

CYBERJAYA – Sebanyak 11 lokasi di beberapa buah negeri diserbu Bahagian Penguatkuasaan dan Siasatan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Ma...