Rabu, 19 Jun 2013

GAMBAR-GAMBAR MENCUIT HATI, HANYA DI MALAYSIA!!

hehe tak leh blah.. hahaha











dalam banyak-banyak yang ni juga tak leh blah keh keh keh keh

ps: ai macam-macam hahahah...

4 ulasan:

  1. Bahasa menunjukkan bangsa.

    BalasPadam
  2. Benar bangsa menunjukan bangsa.....tapi bangsa melayu tak ada tulisan sendiri...

    BalasPadam
  3. KAHKAHKAHKAH! Sesuka diorag jak tulis sign mcm tu, apa pn thibur la jugak ati.

    BalasPadam
  4. Pr bertanggungjawab, dikelantan 60000 mental sbb pil kuda...haha.Belum lagi kira gila berdemo dan nak jadi pm.

    BalasPadam

Melampau tuduh Umno derhaka kepada Raja, adakah Annuar memang berniat jahat?

 Annuar Musa menuduh Umno menderhaka kepada Yang di-Pertuan Agong. Tuduhan itu dinyatakan dalam suratnya kepada Setiausaha Agung Umno. Annua...