Rabu, 28 Ogos 2013

ok lah, kita kan 1Malaysia!! mood darah tinggi


kang komen lebih2 aku kena santau, keh keh, tak lah, tapi apa nak buat, sebagai perdana menteri, beliau nak jaga semua hati rakyat jelata, tak kisah ekau warna kulit apa pun, kitakan 1Malaysia, sob sob...

kita kena jaga kiasu, kalau tak masak kita bai.. tu yang beliau kena jaga betul2 hati kiasu2 ini,

ahhhhh malaslah nak cakap apa, nak poie berak jap.. k bye

korang baca jelah kat sini yer!! KLIK SINI

1 ulasan:

  1. Najib, o najib... kita ni Islam, kepercayaan bukan Islam biar la mereka saja yang amalkan! Tak pasal2 turut celebrate nanti syirik kamu tu?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Lantern_Festival

    BalasPadam

[Muafakat Nasional] Mana mungkin Nik Aziz terima penyatuan Ummah Islam ini kata Mujahid

PETALING JAYA: Naib Presiden Amanah Mujahid Yusof Rawa menyanggah dakwaan Presiden PAS Abdul Hadi Awang bahawa bekas mursyidul am parti Isla...