Selasa, 8 Januari 2013

DAP DAH MULA KETAQ LUTUT DAH..!! JOM TENGOK GAMBAR INI.. :)

buat penchacai, dap angkuh kata kompem orang cina akan terus menyokong mereka.. mereka kata juga.. mca dah tak kemana.. ai ceh ceh.. belagak giler.. eksyen giler.. macam pas la juga, kemain sebarkan yang mereka lagi bagus dari umno.. yo lah.. masih ingat 16 september 2008? apa anuar ibrahim menipu rakyat malaysia... hehe.. penchacai tak sedar.. pakatan hanya nak menggunakan mereka jer..

tahniah MCA, SENGATAN PARTI TERBESAR ORANG CINA TETAP MENGENTARKAN DAP...

1st Anniversary Dinner of Kelab Kecergasan Yee Aik Petaling Jaya in Section 17 PJS

Total 280 tables. VIP attended: 
Datin Wong Feng Leong - Timbalan Pengerusi MCA petaling jaya selatan
YB Datuk Donald Lim Siang Chai - Deputy Minister Finance &amp
YB Datuk Dr Wee Ka Siong - Deputy Minister Education. 

15 Dec 2012

KLIK SINI UNTUK LAGI GAMBAR

BARISAN NASIONAL BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT...


ps: sambutan rakyat tak kira kaum, menyokong penuh barisan nasional..

MALAM TAHUN BARU DI SINGAPURA.. WTF...

singapura kan kebanggaan dap.. dap menjadikan singapura sebagai trademark dalam pemerintahannya di pulau pinang tu, selangor, kita tengok siapa berkuasa.. so dap betul-betul bersungguh nak jadikan malaysia menjadi sebijik macam singapura.. orang melayu singapura pun tau keadaan mereka disana, tetapi orang melayu tak sedar diri kat sini nak sangat angin perubahan supaya malaysia ini diperintah oleh kiasu...

ANDA SUKA? ANDA GEMBIRA?

jom kita lihat gambar tak leh blah dimalam tahun baru... semua di singapura... tahniah pas, anda berkawan peluk cium dengan proksi singapura.. dap..










diambil dari sini KLIK

ps: orang melayu kat sana minoriti,  itu disana.. disini? bakal berlaku macam disana? walau kita majoriti tetapi kuasa kalau bukan kita pegang, mungkin juga akan jadi macam sana kalau melayu tak sedar-sedar dalam benak kepala otak mereka... pui.. LU FIKIRLAH SENDIRI!!!!

BERJIHAD LAWAN UMNO - KATA PENCHACAI..

nak tanya, pernah korang tengok ahli dap duk pusing keliling kutip derma dengan menggunakan kantung derma berlogo pas? pernah... haha.. kalau ada memang powerlah beb.. tetapi apa kan daya.. pas je mampu buat macam tu.. sebab mereka berpendapat berjihad menentang umno, adalah harus, tak kisahlah makan steak babi cecah sos sekali dengan dap pun... ape dehal.. janji matlamat kita nak menjatuhkan umno tercapai.. hehe.. so kesimpulannya minda-minda pengikut pas terutamanya... dalam kepala otak mereka.. umno, umno.. kiri kanan umno.. atas bawah umno... walau dah terang lagi bersuluh mereka hanya menjadi pak turut kepada dap.. hebat betul dap boleh kawal minda pemimpin dan pengikut pas.. hebat teratas dap.. pui

tahniah penchacai.. hehe.. hebat tu..

-jual nama Allah - pas kata boleh sebab tiada larangan pun
-gadai tanah kat kelantan untuk 2 ekor pemimpin dap, seluas putrajaya beb - pas kata itu urusan perniagaan
-perpaduan sesama Islam - umno hulur tangan, pas kata tak perlu sebab umno tak Islamik.. mereka sekular

jadi dalam kepala otak pemimpin pas apa beb.. kerusi empuk di putrajaya.. syok oo dapat kuasa walau bertuan dap.. peduli apa ana sama entea.. hehe.. pemimpin dap cukup gembira kerana berjaya buatkan pemimpin pas dan pengikut mereka jadi bodo piang tahap tertinggi.. tahniah lagi sekali dap... tepuk.. tepuk.. hehe..

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...