Ahad, 13 Januari 2013

AHH, BAKAR TETAP BAKAR, JOM KITA BEZAKAN.. EDISI BERGAMBAR TAHAP PANAS!!!

ok.. kali ni gua saja nak bakar kasi tinggal asap, hehe.. bukan apa, puak-puak ni makin kita cerita kebenaran, makin kita cerita tentang kedangkalan pakatan, makin menjadi-jadi emosional mereka.. tak terkawal, sampai terus perihalkan orang jahil.. kata umno memang patut hadi awang kata kafir, ahh macam-macam bai tohmahan mereka sebarkan.. cibai sial puak-puak ni.. mereka tak leh terima kenyataan, biasalah dalam alam cyber ni.. cara taktikal menyerang dan menangkis itu kerja tentera alam maya masing-masinglah.. tapi nak dilawan dengan fakta, walau fakta itu betul korang ingat penchacai tahap jibraun ni nak terima kenyataan ker...

ok ni memang betul gambar dari helikopter, so memang betullah hebat... ramai.. tapi angka 1 juta tak mungkinlah... ratusan ribu lagilah tak logik, puluhan ribu ye.. tapi geng-geng sana kemain bai cakap angkuh gile, tu yang aku terpaksa bakar line lagi.. lantak lah.. hehe..

ok ramai-ramai.. tapi eksyen siul penchacai kata hampir 1 juta.. wak lu

yang ni croud dari udara di sebuah konsert, konsert rock metallica.. janganlah samakan dengan perhimpunan kl112, tapi aku nak cerita logik, ok, yang ni pun penuh 1 bandar kira-kira 120,000 orang.. penuh... 


yang ni pun gambar dari udara, disebuah stadium di luar negara gak, beb penuh stadium yang ramai cenggini pun dalam 109,901 orang boleh muat.. ini tidak.. cakap kelentong je manjang macai-macai..

The University of Michigan's football stadium is known as the "Big House." Well, the "Big House" just got bigger. The stadium just increased the seating by 2,000 so that it now sits 109,901 fans.

ps: kesimpulan penchacai tak leh terima kenyataan apa terjadi semalam, betul-betul lah diorang ni.. cakap perkara betul pun tak leh terima.. kepala bana.. ni orang panggil otak kosong, yang dia tau umno rasuah, yang dia tau umno kurup, yang dia tau umno, umno.. kepala hotak lu lah, pemimpin lu orang pun bukan maksum sangat, banyak skandal.. nak kuasa je, lepas tu jual kati habis semuanya.. pui..

KALAU KORANG TAK PERCAYA, KORANG TENGOK NI GAMBAR TERBARU, 1 JUTA MANUSIA DATANG SEMALAM.. KAH KAH KAH KAH....

siap melimpah-limpah, atas bumbung siap orang panjat, kah kah kah, dah pening nak sembang le tu.. kah kah kah.. dah ditaji pelbagai arah, maka cyber trooper mereka dah pening, jadi gambar edit ini sebagai pengubat rindu dan dendam, wakakaka...

sebelum hkr, sembang berapi kata macam-macam, kata kerajaan barisan nasional bakal tumbang disebabkan kehadiran kl112 nanti bakal mengumpulkan 1 juta rakyat.... kah kah kah kah... aku terpaksa belasah, sebab penchacai eksyen, belagak angkuh, bongkak, dan kata macam-macam... tapi gua peduli apa.. ingat tagline gua, LAWAN UNTUK KEBENARAN!!! LAWAN!!! LAWAN!!!

ADA GUA KISAH!!! HAHAHAHA


kompom 1 JUTA DATANG BRO

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

AKU JUMPA RISALAH INI DI STESEN MONORAIL HANG TUAH!!!

APA SEMUA NI? SYIAH DAH PANDAI DAH MASUK JARUM.. CERDIK DAH.. MEREKA GUNA JARUM BAIK PUNYA UNTUK MEREALISASIKAN IMPIAN NAKKAN KUASA DI DALAM PAS... SO PENDAPAT ANDA... NAK NAFIKAN... SYIAH MEMANG DAH MERESAPI ORANG-ORANG PAS? MEREKA BERANI BERSUARA DAN BERGERAK DALAM KELOMPOK BESAR SEKARANG... 

SYIAH KITA KENA TENTANG, SEBAB MEREKA NI SESAT DAN BAHAYA FAHAMANNYA.. KENAPA PAS TAK BETUL-BETUL GEMPUR GENG-GENG SYIAH NI.. ADAKAH TAK SEDAR DENGAN KEJAHATAN SYIAH??

AKU JUMPA RISALAH INI DI STESEN MONORAIL HANG TUAH... APA KORANG NAK KATA...??? SYIAH KENA KITA TOLAK!!!!



ps: hadi awang pernah cakap syiah pun kita boleh kawan baik, ye, sok dia rembat kepala ko taulah, syiah ni mana leh dibuat kawan, mereka bukan Islam, agama baru, silap haribulan dah dapat kuasa, habis ahli sunnah macam kita ni... korang jangan buat main-main... 

MEH GUA CERITA, DARI KL SENTRAL SAMPAI KE STADIUM SIANG TADI...

aku saja ikut geng-geng ni jalan dari kl sentral ikut brick field, sampai ke stadium... so kesimpulannya geng-geng pakatan ini macam biasalah nak jatuhkan kerajaan je lah ayatnya.. dari awal sampai ke stadium ayat sama je diorang sebut

HANCUR, HANCUR, HANCUR BN, HANCUR UMNO, HANCUR NAJIB... aura kebencian meluap-luap disetiap manusia yang niat nak tumbangkan kerajaan pru 13 nanti.. yo lah.. kita bagi chan jolah puak-puak ni berdemo.. dendam dah meluap-luap tu.. hehe

orang asli pun ada oo.. hehe, mereka ni naik bas, 40 orang.. semua dari grik, perak.. 

kalau betul himpunan ini mengumpulkan 1 juta orang, dah berasak-asak orang kat kl sentral ni bro.. ni biasa-biasa jer.. hehe

kalaulah betul orang datang 1 juta, tempat ni gerenti penuh beb.. ni kat erea belakang kl sentral.. 

ni kat erea brickfield, masa ni dah berkumpul geng-geng pakatun yang nak ke stadium, aku pun kasi joinlah buat muka seposen, heh

team amk, macam biasa kasi jerit, hancur hancur hancur anuar, eh.. hehe, korang taulah apa diorang sebut.. keh keh..

jalan ke stadium merdeka, ponek jalan oooo.. hancur hancur.. hancur pakatan.. aku cakap dalam hati la.. keke..

suka pakatun dengan ramainya orang cenggini.. keh keh keh.. mesti depa kata abislah umno.. aku jawab, eeeeee takutin nya iiii... hehehe, ni dah dekat sampe ke stadium merdeka.. 

kat sini semua berkumpul, so geng-geng pakatun pun slow-slow masuk ke stadium kat depan sana tu ha, eh ada awek cun.. hii...

ps: sebenarnya banyak lagi gambar, tapi itu jelah.. saja je nak up kan pakatun bagi kembang sikit.. eleh, kata 1 juta.. setakat dalam 50k-60k nak bagi umno/bn gentar, ok tak pe sekurangnya umno/bn faham.. pakatun pun mestilah kena up tuk naikkan semangat juak-juak, ye le banyak isu berbangkit yang terhimpit kat pakatun sekarang... so dengan perhimpunan ini boleh dikatakan hanya gimik point untuk menunjukkan pakatun memang kuat... yup memang kuat, kuat temberang.. kan hehehe.. nanti aku updatekan ada satu flyer panas tahap cipan.. yang disebarkan spisis manusia gila.. ok geng.. komen ye, jangan tak komen.. keh keh..

Azmin kata dia yakin audio itu rakaman sahih, anggap itu pengkhianat terbesar Anwar

 Mohamed Azmin Ali yakin audio yang dikatakan perbualan antara Presiden PKR Anwar Ibrahim dan presiden Umno, Ahmad Zahid Hamidi merupakan...