Selasa, 15 Januari 2013

MAAF UMNO, MEMANG KAJIAN SEMASA PERHIMPUNAN KL112, SAH 700,000.. BETUL BEB..

harap rakan-rakan bn, bertenang, dan penyokong pembangkang semua, anda memang betul, perhimpunan pada sabtu lepas, memang sikit je lagi nak cukup 1 juta.. kurang lebih 700,000.. serius.. ini bukan main-main, ini betul-betul.. aku sendiri menunduk malu.. entahlah. TAHNIAH PARA PENYOKONG PAKATAN... ANDA BENAR... TAHNIAH PENCHACAI... EH.. TERSEBUT LAK PENCHACAI... entri ini nak memuji anda semua dan pemimpin anda...

INI KAJIANYA.. HARAP BERTENANG...
KAJIAN ITU MENGATAKAN...

jumlah orang dalam gambar ini ditambah dengan gambar bawah...
+
jumlah orang dalam gambar ini ditambah pulak dengan yang bawah ni
+
ok bila ketiga-tiga jumlah orang dalam gambar dah ditambah.. maka tolak campur..
jumlah kesemunya ialah
=
700,000 orang...
 tahniah penchacai.. eh silap, penyokong pakatan.. harap anda gembira dengan kajian ini... tahniah lagi sekali.. kalau boleh penyokong bn, bangun dan tepuk tangan,.. tepuk tepuk.. wah, bukan main senyum abang penchacai sorang tu.. harap kajian ini boleh disebarkan... harap maklum.. 

ps: 1 juta ye, wak lu.. HAHAHAHAHAHAHAHA... HAHAHAHAHAAHHAHA...jangan mara aa nanti kena jual.. hehe..

KES LISTEN YANG TENGAH HOT SEKARANG NI.. JOM BACA HAL SEBENAR!!!


patutlah dari pagi tadi, aku dok pelik listen, listen, aku pun jadi pelik la juga.. entah ke peheanyer.. erm lepas tu baru aku faham, rupanya penchacai dok seronok duk bahankan kakak kita ni, kak sharifah.. tapi hal sebenar depa mana dok tau.. main syok bahan orang, tak pe kita kan dah puaskan bahan diorang pasal perhimpunan kl112 yang mengumpulkan 1 juta tu.. kan.. kah kah.. so korang takkan tak tau.. nak cover up la beb.. isu remeh jadi isu bahan baik tuk diorang.. konon nak lupa la isu kl112 tu.. kah kah.. oi penchacai.. lu orang memang cap ayam telo la.. 

entea semua tau ka siapa si minachi yang provok akak kita ni.. biasalah.. hehe kalau bukan dari puak sosialis yang tugasnya nak cari pasal.. eleh..


jadi hal sebenar dah di revealkan oleh student yang menganjurkan program tu.. so penchacaikan suka kalau hal yang memburukkan kerajaan.. pun**k haha... tak salah dia nilah yang terjerit-jerit masa perhimpunan hari tu.... suara dah la halus...nyaring pulak tu... hehe..

klik untuk besar

jom kat sini, lagi panas... KLIK

HAI PENCHACAI SUKA YE, LISTEN, LISTEN... KORANG DAH LUPA KER... MANA DIA 1 JUTA, MASA KL112 TU? MANA, MANA? SEMBANG KASI BIMBANG LA PENCHACAI.. PUI...

KAH KAH KAH, PASAL PERLAWANAN LIGA SUPER MALAM NI LAH NI.. KAH KAH KAH..

santai-santai lawaking.. hehe.. apa da dah takde keje da.. hahaha.. tapi lawak le juga.. hahaha.. cam haram.. perlawanan panas malam ni.. antara kelantan vs darul takzim fc.. gerenti hot..

diambil dari page himpunan cerita lawak


ps: dengar kata suka penchacai mainkan isu listen ye.. haha.. tak pe bagi diorang syok dulu lor...

HEBAT, HEBAT, HANYA BN JE MAMPU BUAT CAMNI..

BUKAN BN, BUKAN UMNO TAPI PAS.. PAS JE MAMPU BUAT CENGGINI.. KIH KIH

pelakon-pelakon hebat...

anda masih ingat, pada 8hb januari 2013, malaysia kini keluarkan berita bertajuk - hadi : Islam tak halang orang bukan Islam guna kalimah Allah.. jeng jeng... selepas itu.. di tanya balik betul ke, ya betul.. tanya lagi sekali apa betul ke hadi ni... ya betul... maka segerombolan penchacai taksub.. mengalih perhatian dengan mengatakan... umno tak layak nak menjadi hero dengan isu kalimah Allah ini... ai umno tak cakap apa pun, bukan umno je bantah.. mufti, ulama, ustaz-ustaz sekolah pondok pun marah.. boleh katakan majoriti orang Islam marah, malah dr harun din dan harun taib, ulama yang masih ada dalam pas pun marah ooo..

tetapi penchacai tetap dengan pendirian, mengkover up hadi awang, mereka balun umno, mereka kata umno tak layak cerita hal kalimah Allah ini, habis mereka taji, keluarlah hadis-hadis yang nak menyokong apa yang hadi awang cakap sebelum ini... orang Islam dah semakin marah... penchacai pening... hehe..

selepas isu panas tu, dan selepas kl112 macam gagal, berpunca juga pasal isu kalimah Allah ini... maka dewan ulama pas bersidang pada malam ahad lepas... mereka mengutuskan... dan nik aziz pun sebelum ni setuju, buat pusingan u, thankz atuk.. kalimah Allah memang tak boleh digunakan untuk orang bukan Islam

kata nik aziz,
Bukan Islam guna kalimah Allah, mengarut.

jeng jeng jeng... terkedu, mr anuar ibrahim, terkedu juga si mat sabun, lim guan eng kata this is not my problem.. this is your problem.. hehe.. hadi awang lagi la.. terkelu... jangan termencarut dalam hati cukup hehe..

selepas hal itu, maka dah tak tahu apa nak buat, maka segerombolan pak maun, dah tak leh nak cakap apa, dah malu dengan isu yang mereka buat sendiri.. dah dah dah korang nak tau apa jadi....

mereka SALAHKAH UMNO... UMNO LAH PUNCA ISU INI TERJADI....

HAHAHA, MEREKA KAITKAN PULAK HAL BIBLE BERBAHASA MELAYU, MEREKA KATA NAJIB YANG APPROVED... KAH KAH KAH... TU YANG AKU KATA... HEBAT TAK PAS... DAH KANTOI DENGAN ISU SENDIRI.. DAH TAK TAHU NAK BUAT APA... MAKA MEREKA HALA SENAPANG KAT UMNO... MEMANG MANGKUK CAP BADAK SUMBU BETULLAH PUAK-PUAK NI... HAHAHAHAHA...

ps: parti gapo dia gini, huk tokleh nak settle hok semua ha.. disalohkan ore.. nate.. hahaha..

RUMAH BOSA OOO, KAYO, KAYO.. SIAPA PUNYA RUMAH NI... WOW!!!

kayo kayo kayo kayo..

apa yang kayo, roti kayo ko? or kayo mondo ni.. ish.. den dah poning ni.. kayo kayo... haha..

siapa kayo? dio ko kito? kalau dio kayo.. kito nak cakap apo!!! dah dio kayo.. tapi bila orang lain kayo, geng-geng sano kato, hah ini lah ha.. kaut duit rakyat aa.. makan rasuah aaa.. macam-macam kg sebelah sinun tu main sodap mulut yo tuduh orang... tapi bilo dalam geng kampung sendiri jadi kayo.. takdo pulak mulut-mulut hantu mulut ngok ngek kepala kemek yang menafikan pulak.. tak ko kopalo bana aa namo aaaa.. orang punyo kayo dio nampak, geng sendiri kayo diorang sonyap.. monikus jo.. pui..

kayo, kayo, kayo. kayo..

gumah siapo ni? kayo kayo


meh baco oiii.. kayo kayo.. hahaha klik sini

MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...