Selasa, 22 Januari 2013

dr dzulkifli ahmad ini otak dia kemana agaknya?

setakat sembang kasi bimbang pas je yang mampu.. huh

fahaman apa dia bawa? jual semua, jual kati.. asal boleh berkuasa dan dapat undi bukan melayu.. agak-agakla... pui

dalam forum PAS FOR ALL di petaling jaya pada 20 hb januari baru-baru ini, beliau berkata, tetap dengan pendirian kalimah Allah boleh digunakan oleh orang bukan Islam sebab dari zaman nabi lagi, katanya.. dan tiada siapa pun nak larang...

perghh angkuhnya mangkuk berayun pendusta agama cenggini, macam dia pulak tentukan ok kristian boleh, i bagi u all pakai nama Tuhan i... ni sudah tahap baboon bukit dia ni.. thah la apa nak jadi pemimpin otak sekular macam dia ni..

kerana kuasa, kau sanggup jual apa saja ye.. haram jadah punya manusia..

sumber disini klik

tu yang aku suka dengan pakatan rakyat, serius, mai tengok ni.. muuah!!!!


buat demo bersih bukan main, siap ada bersih 1.0, 2.0, 3.0, terbaru masa 12 hb januari yang lalu, #kl112, bukan main berdemo dari malam ke siang, buat sampai merusuh kata kerajaan tak adil dalam pilihanraya... eh eh eh... punya eksyen ye.. pui.. anda ingat pemilihan parti pkr dan dap? parti haramzade tu.. kekeke... pemilihan dalam parti mereka agak-agak telus tak? nak tanya lah... keh keh....

korang baca apa tuntutan mereka... keh keh.. paling best 1 juta mari.. hehe

kit tengok apa jadi dalam pemilihan dalam parti mereka, adil dan saksama ker.. kah kah kah... pui

 wah, ni baru betul bapak punya telus dan adil.. siap kecoh mecoh ni.. kikikiki

telus dan adilnya, salah umno ni.. kikiki

perghh kena kepala kerusi tu, bocor mambang.. keh keh keh.. telusnya... haha..

ni cerita pasal dap pulak.. wah wah, lagi lah adil kalau ahli paling lama dalam parti mereka kata nakkan pemilihan CEC lagi sekali, ai tak adil ker dap ni.. kata adil ma... kekeke..

penipuan, ai takkanlah, kan parti mereka ni gila haram adil.. pui

Lagi akar umbi DAP desak pemilihan semula CEC

Wakilnya, S. Sivasamy berkata, pihaknya mahu pemilihan itu diadakan selaras dengan laungan yang sering dilaungkan kepimpinan parti iaitu cekap, akauntabiliti dan telus.

Katanya, pemilihan tersebut dilihat seolah-olah mempunyai unsur pilih kasih apabila terdapat kesilapan malah parti juga seperti tidak memberi layanan sama rata terhadap ahli daripada kaum India.

"Kita mahu pemilihan itu diadakan semula dan parti harus memastikan tiada sebarang kesilapan akan berlaku lagi.

"Bagaimana lebihan 500 undi itu boleh terjadi dalam pemilihan tersebut? Ini bukan pemilihan yang dilakukan oleh murid sekolah tetapi sebuah parti politik," katanya kepada pemberita selepas mengadakan perhimpunan berkenaan.

Dalam pemilihan CEC yang diadakan Disember lalu, Setiausaha Politik kepada Ketua Menteri, Zairil Khir Johari yang pada mulanya mendapat 305 undi kemudian diumumkan memperoleh 803 undi selepas pengiraan semula dilakukan sekali gus meletakkannya di kedudukan ke-20 dalam CEC.

Sivasamy dalam pada itu menambah, dia akan menghantar surat tidak puas hati kepada kepimpinan parti dalam masa terdekat.

"Kalau suara ahli tidak didengari kepimpinan parti, apakah mereka akan dengar suara seluruh rakyat negara ini sekiranya berjaya dalam pilihan raya umum akan datang?" soalnya.

Selain itu, dia juga melahirkan kekecewaan apabila ada pihak-pihak tertentu yang cuba menafikan keahliannya dalam parti berkenaan.

"Hampir 30 tahun saya menjadi ahli DAP. Saya cuma mahu parti menunjukkan ketelusan seperti yang sering dilaungkan," ujarnya.

sumber, utusan

apa yang anda nampak.. keh keh..

sekadar gambar hiase, sila tengok bawah ye... hehehehe

apa maksudnya, keke, dah terdesak le, duit dah kongsoi dah pi joli.. so nak dapat dana buat poster, buat banner dan buat bodo.. tu semua memerlukan duit.. keke.. ai kata simpanan 2 billion kat selangor tu.. kat kedah balak dah jadi macam jual beras... masa #kl112 hari tu kata dah kumpul rm200,000 ke atas... takkan lah sampai sanggap nak minda duit derma perjuangan...takkanlah anuar brahim tak bagi sikit pun dana, keh keh keh, tak pun ni nak buat duit poket kot.. pui.. kah kah kah kah....

ini dia orang panggil politik cap siput babi.. asal boleh buat keuntungan, guna cara taktikal burukkan sesuatu, gerenti ada habuan, kekekekeke... gila babi, babi pun tak gila macam diorang, abu konon pui...


ps: kekekeke... apa saja boleh untung kalau ada manusia otak kat lutut da.. kekeke

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...