Khamis, 31 Januari 2013

antara cerdik, terlebih cerdik dan memang ngok.. hehe








ps: kalau bab-bab cerdik dan terlebih cerdik ni kita terus tuju kat pas boleh.. kekek

USTAZ KAMAL SAIDIN BELASAH PAS SAMPAI LEBAM.. HEHE



dituduh umno macam-macam, dihina umno macam-macam tetapi mereka tak sedar mereka ini hanyalah pemimpin politik yang hanya nakkan kuasa sahaja.. gunakan Islam secukup-cukupnya..

lagi dan lagi stament bhagal abby abadi.. erm kronik kronik

mengarut yang tiada kesudahannya, maka dia ini layak digelar alami penyakit otak kronik yang tahap tertinggi.. erm lantak ko lah abby oii..



ps: rosak-rosak... huh

pusat maksiat di kuala selangor, dr dzulkifli ni manusia apa?

ini lah pas yang pentabsub dia sanjung.. kemain sanjung melangit ibarat suci.. dan bersih dari segala kejahatan.. tetapi bila pembongkaran demi pembongkaran dibuat.. yang kawasan dr zulkifli memang nyata pusat maksiat bermaharajalela.. ai pak maun pas, takkan korang nak tunggu tsunami baru nak sedar pas is always shit.. sembang berapi-rapi, kata umno sekular, umno maksiat, masa pemerintahan umn/bn tempat-tempat maksiat macam ni jarang kita tengok jadi isu panas... malah sekarang makin berlambak pulak.. apalah nak jadi... nak jadi selangor industri geli-geli sampai terpancut ke.. masyuk kot sekepala dapat.. tu pasal senyap mentikus pemimpin mereka... makan duit haram.. huh


baca selanjutnya klik sini

TERIMA KASIH HARAKAH, ANDA MEMANG TELUS..

keranda dap tersayang, sanggup nak tutup hal sebenar... malaun-oh malaun...

klik untuk besar

ps: dalam mereka memperjuangkan Islam lah kononnya mereka adalah ajen dajjal yang akan memusnahkan umat Islam kat malaysia ni.. anda nak? jangan undi pas..

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...