Isnin, 4 Februari 2013

nikmat sungguh lelaki ini, 18sx!!!


muhahahahahahahaha..... cam haram...

lagi dan lagi akar umbi pas bantah dap!!

tahniah akar umbi pas.. mereka faham, dap bukanlah satu parti yang baik pun.. dah nyata lagi bersuluh sikap dap yang anti Islam, tetapi menjadi pelik pemimpin pas, yang anwarisme lah.. mereka mana peduli hal ini.. mereka tak kisah apa jadi.. janji putrajaya.. umno kena tumbangkang... erm berjuang cara kotor demi putrajaya.. habis dijual.. apa korang ingat rakyat nak tengok jer? aa pas.. apa korang ingat rakyat takde mata ke apa korang buat? insaflah.. kembalilah kepangkal jalan... AYUH TUMBANGKAN PAS!!! hehe



KUALA TERENGGANU  - Ahli-ahli dan para penyokong Pas terus menunjukkan protes mereka berhubung pendirian pakatan pembangkang mengenai isu penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam.

Terbaharu di sini hari ini, sekumpulan penyokong Pas mengadakan bantahan aman menyelar sikap pemimpin DAP yang terus-terusan tidak menghormati keputusan Majlis Syura Pas tidak membenarkan penggunaan kalimah Allah di kalangan bukan Islam.

Pada masa yang sama, mereka mengingatkan pemimpin Pas agar berterus-terang dan tidak terus tunduk berhubung isu penggunaan kalimah Allah sehingga mengadai maruah umat Islam dan agama.

Wakil kumpulan itu, Zamri Yaakob berkata, mereka terpanggil untuk berhimpun selepas menyaksikan terlalu banyak percanggahan pendirian dalam pakatan pembangkang berhubung isu-isu agama Islam dan yang menyentuh akidah.

Justeru beliau yang telah menyokong Pas hampir 20 tahun itu berkata, pihaknya ingin tahu pendirian sebenar pakatan pembangkang sekarang berhubung isu itu.

“Kami juga ingin tahu apa hukumnya dalam Islam jika kami membantu DAP dalam

Pilihan Raya Umum (PRU-13) nanti,” katanya kepada pemberita semasa berhimpun di pekarangan tempat letak kereta Masjid Tengku Tengah Zaharah di sini.

Himpunan yang turut disertai kira-kira 20 penyokong Pas itu sebahagian daripada siri jelajah kumpulan itu bagi menyatakan bantahan terhadap pengerusi DAP, Karpal Singh dan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang membangkitkan isu berkenaan. – Utusan

ps: jangan cecei tegar kata semua ini dibayar umno sudah.. asik-asik umno.. sana sini umno.. kepala otak ko lah hehe

jom tengok!! lawak pecah perut bond india style!! hahaha



ps: gile power hebat dia sorang habis kacau bilau semua.. yang paling tak leh blah, kuda siap seret bawah lori tu.. wakakakaka.... layan bro...

kerana ustaz azizan ada sekali di majlis bn, khalid ismath balun ustaz sampai menghina!!

INI ORANG PANGGIL POLITIK MATANG... KALAU KERANA KEBAIKAN, WALAU BERLAINAN IDEOLOGI, TAK MENGAPA JANJI KITA SEKALI... INI TIDAK.. APA SEMUA NAK DIPOLITIKKAN.. CUBA CONTOHI PEMIMPIN CAMNI.. camtu lah ustaz.. ustaz azizan faham.. apa kebaikan dan kesungguhan kerajaan lakukan untuk belia, 1M4U...

 sejuk je mata memandang bila pemimpin Islam bersama-sama macam ni... 

 hormat dan menghormati tu perlu, sebab kita satu kiblat..

bila uara positif ada dalam pemimpin macam ni.. In shaa Allah Malaysia selamat..

TETAPI, MENTALITI MACAM KAT BAWAH NI YANG KITA PATUT TENTANG.. PEMIKIRAN MACAM JI ORANG PANGGIL OTAK SEMPIT.. MACAM MAMAT SYIAH NI.. DIA SIAPA NAK SOUND-SOUND USTAZ AZIZAN.. SO KORANG FIKIRKAN, ADAKAH CARA KURANG AJAR MACAM NI YANG BIASANYA DIDIDIK OLEH SIAPA?.. KORANG TAU KAN MENTOR DIA SIAPA..?? SO FAHAM-FAHAM JE LAH...!!!


ps: puak-puak anwarisme dan kiasu dap cukup takut sekiranya perpaduan pas dan umno menjadi kenyataan.. boleh terjun lombong anuar ibrahim, boleh kena strok karpal sink, boleh kena terperanjat beruk atuk nik ajiz nanti.. tu pasal kalau ada pemimpin pas yang ada aura perpaduan.. erm korang tengok puak-puak ni taji.. macam gampang diorang hauk.... 

bila pm datang taman medan, petaling jaya.. penchacai tak keruan..!!! lagi gambar..

Tahniah bn, walau ditohmah macam-macam, dan siapa pilihan rakyat? dikawasan pjs ni, terutama taman medan, 2008 dulu dimenangi oleh pkr,.. kalau korang pi tanya penduduk situ.. apa yb pkr dah buat... hahaha.. korang tanyalah wei.. berlakon je pandai.. ini lah pkr.. sama je dah namanya pakatan rakyat.. nak dapat kuasa jer...

walau apapun enjoy dengan gambar-gambar dibawah ini.. terbaik dong.. hehe.. semua penduduk turun.. yang cecei pun nak tak nak turun juga sebab nak memantau.. tu yang ada yang dah buat spekulasi tu.. kata ds najib datang sebab kehadiran semua dipaksa.. keh keh... kalau dah dengki, bukan cecei namanya wei.. perut busuk.. hati dah tengah sakit tu... membuak-buak menahan amarah kerana semalam juga satu pj orang turun.. hahaha... menonong pemimpin mereka.. terutama khalid gagap...































ps: gambar memang memberi 1001 cerita.. kepada cecei yang panas hati pasal semalam kat taman medan.. pru13 nanti rakyat pjs akan memberi undi kepada bn... ada faham.. hehe

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...