Jumaat, 8 Februari 2013

banyak kasihan itu mb selangor.. kekeke.. tergamaknya kamu..

sebelum kita lihat gambar mb tu, kita layan dulu burung nyanyi dulu boleh.. hehe.. nyanyian khas untuk mb kesayangan semua rakyat selangor.. sayang? kekeke..

jeng jeng jeng... mau cecei pun amat gumbira dengan keadaan gambar mb selangor camtu.. aloh aloh.. hehehe... realiti selangor sekarang mempunyai mb yang sangat cap ayam telo.. setakat nak tunjuk korporat konon.. habuk pun tak de.. sembang je lebih.. rakyat selangor dah betul-betul berbulu dah... isu air tak selesai-selesai.. sedangkan masa lepas pru12 dulu dia yang bagi air percuma.. yup semua setuju.. tapi setakat air free tapi tak pandai nak urus.. lepas tak pandai nak urus salahkan orang.. salahkan bn.. mangkuk tul..

yang peliknya nak suruh syabas urus air secara terbaik, tetapi modal nak selengara air tak bagi.. dia ingat kalau paip rosak atau jahanam boleh guna air liur je kot baru boleh selesai.. air mentah pun sama.. dia ingat air yang kita guna hari-hari tu hanya main sedut kat empangan... tak perlu rawat ke? rawat tu perlu rm tak mb? ades.. hal keperluan dia nak main politik.. tak ke jibraun namanya....

JADI PRU13 NANTI KITA TOLAK PKR.. PAS DAN DAP.. ADA FAHAM.. TAGLINE MEREKA SEKARANG MENIFESTO BUKAN JANJI.. hehe


ps: ada mb pun cap ayam telo.. apa dehal.. hehe

ramai cecei jadi meroyan dengan video ini.. keh keh keh

ada yang duk kutuk sampai tercabut gigi palsu.. ada yang geram sampai tempeleng bini sendiri.. ada yang gelak sampai koma.. tapi itulah mentaliti cecei.. berprasangka buruk je dengan ds najib...sebab apa jadi camtu.. kekeke.. sebab mereka rasa anuar ibrahim dah jauh ketinggalan dalam perbandingan dengan ds najib.. jauh bezanya.. keh keh..



ps: lepas ni mesti anuar ibrahim pun nak buat juga.. korang tengok lah nanti, tunggu.. hehehe

BR1M 2.0 buatkan cecei terpaksa malu-malu kucing pi ambil..


TERIMA KASIH DS NAJIB, BR1M 2.0 RAMAI DAH PUN AMBIL.. TAK KISAH KAU SOKONG PAS, PKR, DAP.. PENYOKONG KERAJAAN, KAU TAK MINAT POLITIK..KAU FANATIK DENGAN ANUAR IBRAHIM, KAU SUKA CACI KERAJAAN, KAU SUKA MAKI HAMUN ROSMAH,  DAH NAMA RAKYAT KAU LAYAK, BOLEH AMBIL... RM500,

ZALIM GILER KERAJAAN BN NI.. DAH LA ORANG KUTUK SAMPAI LUDAH-LUDAH GAMBAR DS NAJIB, DI FITNAH BAGAI DAN SAMPAI TAHAP PENGHINAAN TERTINGGI DIORANG BUAT KAT DS NAJIB, TAPI TULAH... MUKA DIORANG JUGA YANG FIRST DOK AMEK BR1M 2.0 TU..

bersyukur bro.. Allah memberi rahmat kat malaysia kerana mempunyai perdana menteri yang prihatin.. yang berani.. yang bukan hanya pandai janji sahaja, dia janji dia tunai.. itu baru betul.. ini yang tak betul lu orang percaya.. yang asik tipu lu orang lu orang percaya, yang asal lu pergi ceramah maki hamun lu orang pulak kena derma duit.. pemimpin lu orang dok sedap makan duit tu.. mangkuk...

NAK TANYA LU ORANG RETI BERSYUKUR KE IDAK? buanglah sikap haram jadah yang konon lu tu sempurna sangat.. lu tinggalkan saja pas, pkr dan dap tu.. parti bangsat ni mana ada track record nak bantu rakyat susah... so lu ada otak lu fikir.. ye...

gambar hiasan
 gambar hiasan
gambar hiasan

ps: bernanah cecei bila dapat tau yang br1m 2.0 leh apply sampai bulan mac 2013 nanti.. hehe.. ingat kalau kita salah undi, tahun depan br1m ni jadi sejarah je.. sebab pakatan bila dapat kuasa sok.. korang tengoklah.. punoh.. hehe.. bukan nak sembang berapi lah wei, lu tengok je selangor ni... habis diorang jual kati.. terbaru uptown kota damansara, apa jadi.. habis le peniaga melayu... itu pun lu orang tak reti nak fikir.. huh..

AZHAR IDRUZ DI TAJI BLOG PEMBANGKANG!!!

ustaz azhar idruz ni kalau kita tau, dia memang lantang belasah bn.. dan pengikut pas gunakan aura dia untuk buat jenama.. asal ada azhar idruz.. ooo itu pas.. tapi tulah pelik juga bila blog pakatan membelasah ustaz sebab kononnya dia dah berlembut hati dengan bn.. hahaha.. orang tu nak berdakwah.. biarlah dia nak dakwah kat siapa pun.. yang pas jeles manjang pehal.. asal pulak nak anggap azhar idruz ni hak milik kekal pas?. dia pun tak cakap apa.. kekeke...

ps: apa ko ingat peminat azhar idruz ni hanya orang pakatan je ke.. orang bn pun ramai la wei suka ceramah dia..

gambar atuk nik aziz tido.. kesian!! resign je la tok oi...

antara sebahagian gambar-gambar atuk nik aziz tertido.. kesian dia.. umur pun dah berapa.. nak berpolitik lagi ye.. apa kata resign je... lepas tu duk umah.. tak payahlah dok politik-politik ni tok.. atuk dah penat tu.. hehe.. aloh aloh.. manyak kasihan... hehehe...

kadang-kadang orang dalam pas je nak gunakan atuk nik aziz ni.. mereka kata.. aura orang tua ni memang diperlukan... kudrat dia memang diperlukan lagi.. hehe.. ades.. tumpo orang perak kata ooo... orang kelate kata, mapuh hok mempergune ore tuo... orang negeri 9 kata, ekau nak mampuih guna cukup-cukup orang tuo punya kudrat.. apo gilo pas.. hahaha..







kesian ini atuk.. hehe ni gambar terbaru ni oooo.... hehehe..

ps: tak pelah atuk dok benci sangat ngan umno, marah betul dengan umno, saya orang umno tak delah nak cakap bukan-bukan kat atuk, hormat tetap hormat sebab atuk pemimpin Islam, cuma rasanya atuk perlu ubah paradigma pemikiran atuk kot.. baru transformasi tok hehehe.. jangan ikut sangat kafir harbi.. jahanam.. 

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...