Sabtu, 16 Februari 2013

habis tok pa!! pas berjaya kumpul 20k dalam ceramah mereka!!!

ini macam pengsan brader.. punya ramai orang datang ni, semua kerana ceramah royalti dari pas.. ini lebih ramai dari yang datang kat kota bharu semalam beb.. adus adus.. cecei.. kira tahap kehebatan pas aku dah tak leh nak kata apa dah.. huhu.. tahniah... pujian aku kali ini hanya nak kata, perghhhhh...!!!!!! maksudnya pas kalau berjaya kumpul ramai cemni.. mau pok nik senyum sokmo... hehe

tapi tulah ni gambar bukan gambar sebenar, sekadar hiase... 

yang sebenar nya gambar kat bawah ni.. cecuba korang tengok... kan ramai kan.. rasanya cecah 20,000 manusia, berhimpit-himpit.. tu korang tengok tu ha,. kan gile serius ramai... perghhhh..


 perghhh gile haram ramai.. dashyat!!!


cecei dah berbulu dengan tokpa, apa lagi kasi burukkan la imej tok pa.. alahai itu je standard cecei leh buat beb.. hehe.. nak sangat royalti.. hehe.. layak ke.. hehe..

sumber klik sini

tak patut la korang buat mb selangor macamtu.. !!! mana boleh buat camtu!!

aduhai mr khalid gagapin.. apa da.. kata ada simpanan kat selangor rm2 billion da.. cukai pintu pun sudah naik da.. dan dengar kata kerajaan negeri memang masyuk da.. tapi setakat rm50 pun susah ka mau bagi da... apa da.. buat malu kaum saja da... mana pergi rm 2 billion da.. siap dulu bakar line kata kerajaan selangor pimpinan pakatan rakyat sangat telus dan lagi hebat dari kerajaan bn dulu... eh eh...

tapi bila pernah keluar dari mulut mb sendiri... menifesto bukanlah janji.. maka rakyat selangor yang dulu bagi chan pakatan yahudi memerintah sudah tak boleh tahan... mana pergi janji da.. setakat janji, semua boleh da.. apa punya tak boleh pakai punya mb... hehe..

LAGI IBU BAPA TUNTUT RM50 UNTUK ANAK-ANAK PRA-SEKOLAH



anda diluar sana nak bagi mandat lagi ker dekat pkr, dap dan pas untuk memerintah selangor lagi? mesti ayat-ayat cinta dari mb sok dan nak cover malu akibat tak tunaikan janji menifesto 2008 dulu dengan kata kami pakatan rakyat akan tunaikan janji-janji itu setelah kami menang pru13 nanti... keh keh keh....



sumber klik sini

video yang boleh bagi pencecei jadi sewel!! jangan tengok kalau tak kuat semangat!!!

huk aloh.. hehe.. ni boleh mendatangkan masalah emosi bagi cecei nanti.. mau ayat-ayat belasah tanpa belas kasihan keluar lah lepas ni.. hehe biasalah.. pas mana boleh ditegur... mau kena grip kepala entea nanti.. hehe.. tercegil mata tengok korang nanti... jangan dibuat main dengan cecei pas tau... haha..



ps: i no komen.. i hanya mampu tersenyum u.. seterusnya boleh ke sini ye klik

gambar yang buatkan ramai cecei jadi sasau bukit!!! wakaka..

hehe.. mau tak sasau.. diaorang pening sebab mana-mana pm ada, giler haram ramai manusia...

PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak disambut meriah oleh penduduk setempat ketika hadir pada Majlis Goger Sekampung di Felda Bandar Chini, Pahang, hari ini..- foto berita harian


ps: paling best ada komen kata, kalau dah tau ramai kenapa tak bubar parlimen awal-awal.. haha.. dan komen lain, ahh ni semua dipaksa datang... kesimpulannya.. gambar ini dan gambar-gambar ds najib yang lain telah buatkan ramai pencecei jadi sasau, sawan, menonong, jadi hilang kawalan dan paling best muka stress... tu pasal diorang sekarang dok serang kat komen facebook pro-kerajaan sekarang ni... hahaha... taktikal perang kita kena faham, tak perlu gelojoh dalam nak menang satu-satu perang... taktik itu penting.. itu yang dilakukan oleh ds najib... hehe..

pas dihempuk lagi oleh hassan ali!! gile sasau pentabsub dibuatnya.. jom tengok.. hahaha

ni sebahagian komen yang buatkan sasau busut pentabsub pas... hahaha.. sekarang memang dato' hassan ali hempuk cukup-cukup pas.. sebab nak memperbetulkan pas.. pas dah dipenuhi parasit.. dan oleh itulah bila dia bersuara.. ramai cecei jadi sasau busut... kekeke....

ni printscreen sebahagian komen kat facebook dato' hassan ali berkenaan tajuk

SEJARAH PENYINGKIRAN PAS DARI KERAJAAN PERIKATAN BN & AGENDA PENYATUAN UMAT


baca selanjutnya klik sini

ps: sasau dan kena sawan baboon oii hahahaha... tegur tak boleh.. itulah pas..

GILA BABI, BABI PUN TAK GILA CENGGINI.. HUH

manalah fatwa dia bawa ni... adui nafsu tu jenis apa gamaknya.. tak tahan kahwin lah 4.. janganlah buat wanita macam hamba..

alasan ke-2 tu macam gampang pulak aku rasa.. boleh liwat isteri bila isteri datang haid... kepala bapak dia... pui..


ps: liwat, ni ada spisis orang tu suka tu... bau konyet.. gila babi.. lubang tai juga dia suka.. apa tuhik benar agaknya ek.. badigol sout... huh..

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...